Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی شهریاری گفت: باتوجه به رشادت های شهید مهدی باکری که از سرداران به نام دوران دفاع مقدس هستند فرودگاه ارومیه به نام این شهید والامقام نامگذاری شد.

«محمد مهدی شهریاری» در حاشیه بازدید از فرودگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: فرودگاه بین المللی ارومیه به نام شهید باکری با توجه به درخواست های صورت گرفته و موافقت وزیر راه و شهرسازی اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار آذربایجان غربی افزود: نباید اجازه دهیم نام و یاد و همچنین رشادت های شهیدان در جامعه کمرنگ شود و شاید  این کمترین کاری است که از دستمان بر می آید.

 

 وی با بیان اینکه در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی این درخواست مطرح شد، تصریح کرد: بعد از موافقت صورت گرفته بلافاصله فرودگاه ارومیه به اسم شهید باکری نامگذاری شد.

 

گفتنی است، شهید مهدی باکری از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلال جنگ ایران و عراق فرماندهی لشکر ۳۱ عاشورا را برعهده داشت وی در عملیات بدر در روستای «حریبه» بر اثر اصابت گلوله مستقیم نیروهای عراقی به فیض شهادت نائل آمد.

 

در این میان گروهی داوطلب برای بازگرداندن پیکر وی اقدام کردند که در حال بازگشت قایق آن ها مورد اصابت موشک آرپی‌جی قرار گرفت و پیکر آنان در اروند رود مفقود شد.

 

دو برادر دیگر مهدی باکری به نام های علی باکری و حمید باکری نیز به ترتیب در جریان انقلاب و جنگ ایران و عراق به شهادت رسیدند.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرودگاه ارومیه شهید باکری استاندار آذربایجان غربی فرودگاه ارومیه مهدی باکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه

بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری سمند در پل روگذر شهید ذاکر ارومیه یک نفر جان باخته است و دو نفر از سرنشینان نیز به شدت مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اورژانس استان، تصادف شب گذشته در پل شهید ذاکر ارومیه یک فوتی داشته است.

به دنبال واژگونی سمند در پل شهید ذاکر در بلوار باهنر، یک تن از سرنشینان فوت و دو تن دیگر مصدوم شدند.

مصدومان توسط واحدهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی ارومیه به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل و مورد فوتی بعد از تأیید فوت توسط کارشناسان اورژانس، به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شد.

وضعیت بالینی مصدومان وخیم گزارش شده است.

به گزارش ایمنا، با احداث رینگ کمربندی میانی شهر ارومیه شاهد حوادث متعدد رانندگی در این محور هستیم که اکثریت این حوادث بر اثر سرعت غیرمجاز و کورس‌های شبانه رخ می‌دهد و موجب جان باختن تعداد زیادی از شهروندان شده است.

کد خبر 748759

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم
  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت