Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورودی ایستگاه متروی شهید نواب صفوی در خط ۷ مترو با زیربنای بالغ بر ۱۴ هزار مترمربع و عمق ۴۸ متر، فردا به بهره‌برداری می‌رسد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ متروی تهران و حومه دارای 7 خط و 129 ایستگاه فعال است و طبق وعده مدیران شهری، قرار است تا پایان سال جاری 12 ایستگاه دیگر به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر خط یک مترو دارای 29 ایستگاه به اضافه سه ایستگاه انشعابی است. خط دو دارای 22 ایستگاه، خط سهدارای 24 ایستگاه، خط چهار دارای 19 ایستگاه به اضافه 3 ایستگاه انشعابی، خط پنج دارای 11 ایستگاه به اضافه دو ایستگاه انشعابی و خط هفت دارای 11 ایستگاه است. در این بین در برخی از ایستگاه های فعال که سال های زیادی از ساخت آنها نمیگذرد امکاناتی افزوده میشود تا شهروندان بتوانند با سهولت بیشتری از ایستگاه های مترو بهره‌مند شوند.

در این راستا قرار است ورودی ایستگاه شهید نواب صفوی که یکی از 129 ایستگاهی است که در تقاطع خطوط 2 و 7 قرار دارد، روز آینده به بهره‌برداری برسد این ایستگاه یکی از عمیق‌ترین ایستگاه های مترو است و در مجاورت بخش جنوبی تونل توحید، مراکز تجاری منطقه 11 و در یکی از پرترددترین نقاط پایتخت قرار دارد.

موقعیت مکانی، ظرفیت مسافرپذیری و نیز ماهیت تقاطعی ایستگاه نواب باعث شده است این ایستگاه در عرصه خدمت‌رسانی ناوگان ریلی به مسافران تهرانی از اهمیت بالایی برخوردار باشد به‌گونه ای که به طور متوسط روزانه حدود 50 هزار سفر درون‌شهری را پوشش می دهد.

زیربنای ایستگاه شهید نواب صفوی بالغ بر 14 هزار مترمربع و عمق آن از سطح زمین 48 متر است! از تجهیزات ویژه‌ای که همزمان با افتتاح ورودی شرقی این ایستگاه تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد، می‌توان به سامانه‌های تهویه تونلی و ایستگاهی، پست برق LPS ، تجهیزات مخابراتی و نیز سیستم اطفای حریق اشاره کرد.

پیش از این شهروندان تنها از طریق سکوی خط 2 این ایستگاه به خط هفت مترو دسترسی داشتند؛ اکنون با بهره‌برداری آزمایشی از ورودی شرقی ایستگاه مذکور، تمام ظرفیتهای این ایستگاه فعال شده و دسترسی به محدوده خیابانهایی همانند دامپزشکی، جیحون، رودکی و غیره تسهیل می‌شود.

کمترین و بیشترین نرخ بلیت متروی تهرانچمران: اصلاح نرخ بلیت مترو و اتوبوس ضرر شهرداری تهران را جبران نمی‌کندمردم، تقاضای سفر با مترو را مدیریت کنند/ افزایش استفاده از ماسک در متروچرا ایستگاه متروی «برج میلاد» در شهریور افتتاح نشد؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری itel T11 Pro از فناوری هوش مصنوعی برای حذف نویز محیطی بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت itel که تولیدکننده گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی صوتی است، به تازگی هندزفری T11 Pro TWS را در هند معرفی کرده است، این محصول دارای ویژگی‌های مناسبی است؛ برای نمونه، با یک بار شارژ کامل تا ۴۳ ساعت پخش را ارائه می‌کند، طراحی شیکی دارد و از درایورهای ۱۳ میلی‌متری بهره می‌برد.

هندزفری itel T11 Pro دارای باس خروجی قدرتمند است، از فناوری هوش مصنوعی برای حذف نویز محیطی بهره می‌برد و از اتصال بلوتوث ۵.۳ نیز پشتیبانی می‌کند، برد اتصال بلوتوث تا ۱۰ متر است؛ هر کدام از هندزفری‌ها دارای باتری ۴۰ میلی‌آمپر ساعتی است، کیس شارژ آن نیز دارای باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است، هندزفری‌ها را می‌توان از طریق پورت USB-C شارژ کرد و تنها با ۱۰ دقیقه شارژ تا دو ساعت پخش را ارائه می‌دهد.

هندزفری itel T11 Pro گواهی IPX5 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب مقاوم است، قیمت آن نیز تقریباً ۱۶ دلار ارزیابی شده است و در دو رنگ آبی و سبز عرضه می‏‌شود، هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه این محصول در بازارهای جهانی در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 748274

دیگر خبرها

  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر