Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر گفت: همه مقاطع تحصیلی از قبیل کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته می‌توانند از حداکثر دوبار در هر مقطع تحصیلی از وام ضروری استفاده کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی، سعید رعیتی، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی درباره جزئیات وام‌های تحصیلی ویژه دانشجویان این دانشگاه گفت: همه مقاطع تحصیلی از قبیل کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته می‌توانند از حداکثر دو رویداد در هر مقطع تحصیلی از وام ضروری ویژه دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مقاطع کارشناسی پیوسته و دکتری تخصصی ناپیوسته غیر بورسیه حداکثر ۴ رویداد در هر مقطع تحصیلی و مقاطع کارشناسی ارشد پیوسته، دکتری پیوسته و دکتری حرفه‌ای حداکثر ۵ رویداد در هر مقطع تحصیلی خود هم می‌توانند از وام ضروری استفاده کنند.

رعیتی تصریح کرد: مبلغ وام ضروری تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی حداقل۲۰ میلیون ریال و حداکثر۳۰ میلیون ریال است که رویداد‌های موارد خاص از جمله تولد فرزند دانشجوی متاهل، فوت پدر، مادر، همسر یا فرزند دانشجو، دانشجویان برتر و نمونه کشوری و مبتکر، دانشجویان قهرمان ورزشی وازدواج را شامل می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ادامه داد: سایر موارد مشابه به تشخیص رئیس صندوق رفاه، رویداد دانشجویان مبتلا به بیماری‌های خاص و پرهزینه، دانشجویان حادثه دیده در سوانح و تصادفات تا مرز ۵۰ میلیون ریال را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه حداکثر سقف رویداد تعیین شده در مقاطع تحصیلی با توجه به ارائه وام‌ها متفاوت است، تاکید کرد: مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر تا سقف ۶۰ میلیون ریال، مقاطع کارشناسی پیوسته، دکترای تخصصی ناپیوسته غیربورسیه حداکثر تا سقف ۸۰ میلیون ریال، مقاطع کارشناسی ارشد پیوسته، دکترای پیوسته و دکترای حرفه‌ای حداکثر تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال می‌توانند از وام ضروری ویژه دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی بهره‌مند شوند.

رعیتی درباره دریافت وام ویژه پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: دانشجویان مقطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته مبلغ ۱۰ میلیون ریال، مقاطع کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته، دکتری حرفه‌ای و دکتری پیوسته مبلغ ۲۰ میلیون ریال، مقاطع دکتری تخصصی ناپیوسته مبلغ ۵۰ میلیون ریال در هر نیم سال واجد دریافت این وام خواهند شد.

وی با اشاره به وضعیت اسکان دانشجویان گفت: طبق نظر ستاد ملی مقابله با کرونا دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی تنها می‌تواند ۵۰ درصد از خوابگاه‌های خود را به دانشجویان اختصاص دهد، اما از این میان ما ۳۵ درصد از خوابگاه‌های خود را اختصاص داده ایم و در حال حاضر ۲۵ درصد از طرفیت‌ها پر شده است و بسیاری از دانشجویان هنوز به دریافت خوابگاه اقدام نکرده اند.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی درباره بازگشایی سلف دانشجویان تصریح کرد: تا به امروز دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی اقدامی به بازگشایی سلف نکرده و گزینه‌های بهتری را جایگزین این موضوع خواهیم کرد. رایزنی‌هایی که با دانشگاه‌های تهران انجام خواهیم داد نتیجه درست را به منظور حفظ سلامتی استادان و دانشجویان اعلام می‌کنیم.

رعیتی در پایان یادآوری کرد: نظر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی این است تا ارائه غذا به دانشجویان را مطابق توصیه‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا انجام دهد یعنی با رستوران‌ها قرار داد ببندیم و خدمات خود را به اینصورت یعنی غذا‌های بیرون بر، رستوران‌های مکمل و ... ارائه کنیم تا از ازدحام دانشجویان در سلف جلوگیری شود و به این شیوه خطر جدی سلامت محصلان را تهدید نکند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وام دانشجویی وام ضروری معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر رعیتی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی خواجه نصیرالدین طوسی دانشگاه خواجه نصیر مقطع تحصیلی مقاطع کارشناسی کارشناسی ارشد استفاده کنند مقاطع تحصیلی وام ضروری میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۷۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان اخراجی آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مدتی است دانشجویان دانشگاه های آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته اند و اعتراضات گسترده شان به گوش جهانیان رسیده است.
در این رابطه عبداله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: این اتفاق، اتفاق بی سابقه و میمونی است که بیداری واقعی در فضای دانشگاهی را نشان می دهد.
وی افزود: با توجه به اتفاقاتی که افتاده دانشگاه علامه طباطبائی هم آمادگی دارد سوابق تحصیلی استادان و دانشجویان علوم انسانی دانشگاهیان آمریکایی که اخراج شده را برای پذیرش بررسی کند.
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی اضافه کرد: ما حتی آمادگی داریم از این افراد برای حضور در مجامع علمی دانشگاه دعوت کنیم تا از ارزیابی و تجربیات شان از اتفاقاتی که در کشورهای اروپایی و آمریکایی رخ می دهد استفاده کنیم.
معتمدی در ادامه گفت: اگر رشته تحصیلی این افراد با رشته تحصیلی دایر در دانشگاه علامه طباطبائی مطابق باشد آمادگی داریم به این دانشجویان بورس تحصیلی ارائه کنیم و حتی آمادگی آموزش زبان فارسی از طریق وبینار و فضای مجازی در دوره های معینی به آنها داریم تا با زیان فارسی آشنا شوند.

کد خبر 848967 برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان اخراجی آمریکا
  • دانشگاه شیراز آماده جذب دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • افشای مدرک تحصیلی رائفی پور /نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی /معدل کارشناسی چند بود؟
  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • ۷ موجود زنده‌ای که می‌توانند سیارۀ ما را نجات دهند