Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین سارا محسنی؛ عرضه اولیه سرمایه‌گذاری پویا، تیرماه سال جاری صورت گرفت و ۶۰۰ میلیون سهم (معادل ۱۵ درصد از ۴ میلیارد سهام شرکت) در بازار دوم فرابورس عرضه شد. شرکت سرمایه‌گذاری پویا، با نماد «وپویا» در بازار سهام شناخته می‌شود و در گروه سرمایه‌گذاری‌ها قرار دارد. 

«وپویا» نیز در روز جاری از موج منفی معاملات و قرمزپوش شدن بازار سهام جا نماند و معاملات خود را با افت نزدیک به ۵ درصد (۹۹/۴) و در محدوده قیمتی ۱۱۰۰ تومان به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمایه‌گذاری پویا در روز جاری از جمله نمادهای پربیننده فرابورس بود و تعداد ۹۱ معامله در حجم ۳۰۲هزار سهمی را به خود اختصاص داد. «وپویا»، معاملات روز جاری خود را با صف فروش نزدیک به ۴۰ میلیون سهمی در قیمت ۱۱۶۵ تومان به پایان رساند. برای این نماد، تنها صف خریدی در حجم دو هزار سهمی در قیمت ۱۱۶۵ تومان، تشکیل شد. 

درخصوص میزان خرید و فروش اشخاص حقیقی باید گفت که حقیقی‌های «وپویا»، ۳۰۲هزار سهم را خریدند و ۳۰۲هزار سهم را به فروش رساندند. اما اشخاص حقوقی تمایلی به خرید و فروش نشان ندادند و هیچ سهمی را خریداری نکرده و به فروش نرساندند. 

شرکت سرمایه‌گذاری پویا از آغاز معاملات خود در تیرماه سال جاری تا اواخر مردادماه، بازدهی مثبتی را برای سهامداران خود به دنبال داشته است، اما از اواخر مردادماه تاکنون، در اغلب روزهای معاملاتی به صورت منفی معامله شده و تنها ۲۵ روز معاملاتی مثبت در سه ماه گذشته داشته است. 

پربیننده ترین خروج سنگین پول در روزی که دیگر اقبالی به فرآورده‌های نفتی نبود دارا سوم آبان ماه عرضه می‌شود ​سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بورس امروز/ صف‌های فروش دوباره سنگین شدند سهامداران فملی بخوانند (۲۷مهر ماه) بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ افت شدید ارزش معاملات در اولین روز هفته

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وپویا سرمایه گذاری پویا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت سرمایه گذاری پویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز بارشد ۱۰۶۹ واحدی به سطح دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی رسید. 

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه) با رشد یک هزار و ۶۹ واحدی همراه بود و به رقم دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید.

اما در مقابل شاخص کل هم وزن با ۴۶۵۰ واحد رشد، رقم ۷۶۳ هزار و ۶۵۵ واحدی را ثبت کرد.

همچنین نمادهای پارسان، فولاد، فملی، کگل، شبندر، شپدیس و بوعلی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر را روی شاخص گذاشتند. نمادهای ذوب، خزامیاد، فولاد، کاما، کساپا، خودرو و فاذر پر تراکنش‌های بازار بودند.

در معاملات فرابورس نیز شاخص کل با ۱۱۶ واحد رشد به رقم ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید و نمادهای آریا، فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و فغدیر پر تراکنش‌های بازار بودند.


دیگر خبرها

  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی