Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@00:26:50 GMT

قاتل: با همسرم شوخی داشتم!

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۷۰۶۷

قاتل: با همسرم شوخی داشتم!

رویداد۲۴ بعد از این تماس، مأموران به آدرس خانه آن مرد در خیابان شریعتی رفتند. جسد با دستور قضایی برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی فرستاده شد تا اینکه کارشناسان اعلام کردند زن جوان بر اثر خفگی به قتل رسیده است.

با اعلام این نظریه، پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل و شوهر آن زن به نام کیارش به عنوان اولین مظنون بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مرد جوان ابتدا مدعی شد، همسرش بیمار بوده و به خاطر بیماری فوت کرده‌است، اما در روند بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و در اظهاراتش گفت: «من و مهراوه پنج‌سال قبل با هم ازدواج کردیم و صاحب فرزند شدیم. مدتی بعد از زندگی مشترک به اختلاف خوردیم و چند بار با هم درگیر شدیم.
آن شب دوباره سر موضوعی با هم بحثمان شد و کار به درگیری رسید. از آنجائیکه عصبانی بودم، پارچه‌ای دور گردنش انداختم و آنرا کشیدم. وقتی به خودم آمدم متوجه شدم او از نفس افتاده است. تا صبح بالای سر همسرم نشستم تا اینکه صبح با مأموران تماس گرفتم.» بیشتر بخوانید: مرد عاشق پیشه در یک قدمی چوبه دار
متهم بعد از اقرار به جرمش و بازسازی صحنه جرم راهی زندان شد و پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. متهم بعد از تعیین شعبه در وقت رسیدگی مقابل هیئت قضایی شعبه دوم به ریاست قاضی زالی قرار گرفت.
ابتدای جلسه اولیای‌دم درخواست قصاص کردند، سپس متهم خلاف اظهاراتش در دادسرا مدعی شد همسرش در جریان یک شوخی فوت کرده است. او در توضیح به هیئت قضایی گفت: «قبول دارم با همسرم اختلاف داشتم، اما اختلاف ما انگیزه‌ای برای قتل نبود. آن شب کنار همسرم دراز کشیده بودم و با هم صحبت می‌کردیم که حرفمان به شوخی رسید.   می‌خواستم سر به سر او بگذارم به همین خاطر یک دستمال برداشتم و دور گردنش پیچاندم. من همچنان می‌خندیدم که ناگهان متوجه شدم مهراوه حالش بد شد. شوکه شدم و بلافاصله پارچه را از دور گردنش برداشتم. او سابقه بیماری داشت به همین خاطر فکر کردم برای همین حالش بد شده است. بعد از ثانیه‌ای هر چه او را صدا کردم متوجه شدم فوت کرده است.»
متهم در آخر گفت: «باور کنید مرگ او اتفاقی بود. من آن زمان به خاطر شرایط روحی به قتل اعتراف کردم، چون تحمل فشارهای بازجویی را نداشتم.»
در پایان با توجه به ادعای متهم پرونده به دستور هیئت قضایی برای تحقیقات بیشتر به دادسرا فرستاده شد. به این ترتیب بعد از کامل شدن تحقیقات، متهم بار دیگر از خودش دفاع خواهد کرد. منبع: روزنامه ایران لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، اخبار حوادث ، حوادث سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد

رامین نسیمی دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه یک محل غیرمجاز مامایی در اردبیل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این واحد با همکاری اداره اماکن انتظامی پلمب شد، افزود: افراد متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

نسیمی دوست خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش دهند.

کد خبر 6088418

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • سرقت برای انتقام!
  • آدمکشی در هیجان جوانی!
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران