Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های قرچک و ورامین از رفع تصرف ۳۶ هزار مترمربع از اراضی ملی پلاک جهان آباد شهرستان ورامین خبرداد.

به گزارش ایسنا اصغر سپه وند افزود: اراضی رفع تصرف شده با هدف حفظ انفال و عرصه های ملی و در اجرای حکم قطعیت یافته صادره از سوی دادگاه عمومی بخش جوادآباد ورامین از ید متصرف خارج و به دولت بازگردانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عملیات اجرای حکم قضایی مبنی بر بازپس گیری این اراضی تصرفی که اقدامات غیرقانونی شخم و شیار روی آن انجام شده بود، با حضور عوامل نیروی انتظامی و یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان ورامین به مرحله اجرا درآمد.

سپه وند با اشاره به اینکه مردم نقش مهم و محوری در توسعه و حفاظت از عرصه های منابع طبیعی دارند، خاطرنشان کرد: حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همگانی است و باید آحاد مردم جامعه به ویژه جوامع محلی و سازمان های مردم نهاد در این خصوص همیار منابع طبیعی باشند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های قرچک و ورامین حفاظت از انفال و اراضی ملی را اساسی ترین و مهم ترین وظیفه سازمانی مجموعه منابع طبیعی دانست و اظهارکرد: اقدامات حفاظتی در قالب اکیپ های گشت و مراقبت و رصد روزانه عرصه های ملی با جدیت دنبال می شود و در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان گفت: چنانچه حفاظت از این عرصه ها به خوبی انجام شود، این منابع ارزشمند کمتر دچار آسیب می شود و برای نسل های آینده حفظ خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران شهرستان ورامین دارای ۲۲۰ هزار هکتار اراضی ملی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اداره کل منابع طبیعی استان تهران شهرستان ورامین رفع تصرفات اراضی منابع طبیعی اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،موسی مقیمی معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری  اظهار کرد: در بحث حفاظت طی ۱۲ ماهه سال گذشته طی ۱۱۵فقره انجامدعملیات آزادسازی مساحت ۳۷۰ هکتار از جنگل‌های استان مازندران به طبیعت برگشت.

وی افزود: در بحث رفع تبصره براساس تبصره ذیل ماه ۵۵، ۸۵۶ فقره به مساحت ۲۱۴ هکتار از اراضی جنگلی صورت گرفت.

معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری با اعلام اینکه کشفیات چوب الات در طول ۱۲ ماهه یک‌هزار و ۵۰۰ فقره بوده است، گفت: در این زمینه خودروهای توقيف شده هم پس از سیر مراحل قضایی و قانونی آزاد شدند.

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان