Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@02:15:08 GMT

نماز خانه های مدارس لرستان تجهیز می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۳۹۷۶

نماز خانه های مدارس لرستان تجهیز می شود

غفوری نژاد با بیان اینکه تمام مدارس بالای سه کلاس استان مفروش شده است، گفت: طبق برنامه ریزی به عمل آمده همه نماز خانه های مدارس استان لرستان به فرش سجاده ای مفروش می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « امیر غفوری نژاد» امروز(29 مهر) در جلسه ستاد اقامه نماز اظهار داشت گفت: طبق برنامه ریزی به عمل آمده با مشارکت خیرین مدارس استان به فرش های سجاده ای مفروش می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان افزود: به منظور  نایل شدن به اهداف سازمانی و انجام وظایف در حوزه ستاد اقامه نماز نسبت به ساخت نمازخانه ها در تمام مدارس بالای ۳ کلاس هم اقدام می شود.

 

وی بیان کرد: تجهیز مدارس به فرش سجاده ای و چاپ  کتاب شرح احکام دینی و توزیع آن در بین دانش آموزان از دیگر برنامه های مهم نوسازی مدارس استان است.

 

غفوری نژاد تصریح کرد: در نخستین گام نمازخانه‌های تمام مدارس بالای سه کلاس استان با فرش سجاده‌ای مفروش می‌شود.

 

وی بیان کرد: با جذب مشارکت خیران تلاش می شود مدارس استان از لحاظ ساخت و ساز و فرش و دیگر تجهیزات مورد نیاز مشکلی نداشته باشد.

 

غفوری نژاد با بیان اینکه نوسازی مدارس ۲۷۰ پروژه در سطح استان با اعتبار ۳۷۰ میلیارد تومان در دست ساخت دارد، افزود: از این تعداد ۳۵ مدرسه با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان متعلق به شهرستان خرم آباد است.

 

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان در ادامه با اشاره به رتبه برترکارکنان نوسازی مدارس در ارزیابی عملکرد سال گذشته، اظهار کرد: همت والا، پشت کار و کار جهادی سه مولفه شاخص کارکنان نوسازی مدارس در کسب این موقعیت در بین دستگاه های اجرایی شده  و ان شاالله با همین خصائل شاهد درخشش هرچه بیشتر اداره کل نوسازی مدارس لرستان در استان خواهیم بود.



 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمازخانه مدارس نوسازی مدارس نوسازی مدارس مدارس استان غفوری نژاد سجاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاونت برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی کشور در گردهمایی معاونت‌های برنامه ریزی و مشارکت‌های مردمی کشور گفت: با تلاش تیمی فراوان و هم افزایی که در سال ۱۴۰۲ انجام شد، توانستیم در مسیر توسعه  و استاندارد سازی فضا‌های آموزشی قدم‌های بسیار تاثیر گذاری برداریم.

علیرضا راشکی همچنین با تاکید بر حضور خیرین در امر خداپسندانه مدرسه سازی که هم خیر این دنیا و آخرت را به همراه دارد، افزود:  تلاش و همت  معاونت‌های مشارکت مردمی  در جذب خیرین   باید دوچندان شود تا فصل جدید و جهش بی سابقه‌ی مدرسه سازی را رقم بزنیم.

در گردهمایی معاونت‌های مشارکت‌های مردمی کشور و اعضا جامعه خیرین کشور، محمد جواد خلیلی معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان رتبه نخست ارزشیابی عملکرد و جذب مشارکت خیرین حقیقی، csr، گروه‌های جهادی را کسب کرد و شایسته تقدیر شناخته شد.

خلیلی در این مراسم ضمن قدردانی از خانواده نوسازی مدارس در خوزستان، مجمع خیرین استان و همه خیرین نیک اندیش، گفت: در  سال ۱۴۰۱ میزان تعهدات این اداره کل مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان بوده و در سال ۱۴۰۲ با افزایش قابل توجه ایی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان (رشد ۷برابر) رسید.

دیگر خبرها

  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب