Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@07:19:19 GMT

حمله صهیونیستها به مناطق مسکونی نوار غزه

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۱۷۱۸

حمله صهیونیستها به مناطق مسکونی نوار غزه

جنگنده ها و بالگردهای صهیونیستی حملات تازه ای علیه مناطق مسکونی نوار غزه انجام دادند و زمین های کشاورزی را نیز تخریب کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، جنگنده ها و بالگردهای صهیونیستی حملات تازه ای علیه مناطق مسکونی نوار غزه انجام دادند و زمین های کشاورزی را نیز تخریب کردند.

 

رسانه های فلسطینی گزارش دادند که حملات هوایی رژیم صهیونیستی شامگاه روز سه شنبه زمین های کشاورزی در شهر دیرالبلاغه غزه را هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز گزارشی در مورد تلفات این حملات گزارش نشده است.

 

روزنامه آنلاین انگلیسی تایمز اسرائیل و روزنامه جروزالم پست ادعا کردند که صهیونیستها تاسیسات زیرزمینی متعلق به جنبش مقاومت فلسطین حماس در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند.

 

رسانه های اسرائیلی گفتند که آخرین حملات هوایی رژیم در واکنش به شلیک موشک از نوار غزه صورت گرفته است. گزارش شده است که شامگاه سه شنبه آژیرهای موشکی در چندین شهر اطراف محاصره محاصره شده فعال شدند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: محاصره نوار غزه بمباران نوار غزه نوار غزه نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک سنگین به کفر شوبا حمله کردند.

کفر شوبا نزدیکترین منطقه مسکونی در جنوب لبنان به پایگاه رویسات العلم نظامیان صهیونیست در بلندی‌های مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های اشغالی کفر شوبا قرار دارد با وجود اینکه منطقه در حدود هفت ماهه گذشته آماج حملات جنگنده‌ها و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته، اما مردم مقاوم جنوب حاضر به ترک این مناطق نیستند.

در تازه‌ترین جنایت، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک به کفر شوبا حمله کردند در این حمله قاسم اسعد از اهالی کفر شوبا به شهادت رسید......

مصاحبه مردمی

دیگر خبرها

  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • حملات سنگین روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • تداوم حملات رژیم صهیونیستی در سراسر غزه و افزایش شهدا
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • محکومیت حمله رژیم رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای