Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره علت اعلام‌نشدن دورکاری در ادارات دولتی اظهار کرد: دورکاری یعنی اینکه زیرساخت‌هایی در دستگاه فراهم شود که کارمندان بتوانند از منزل کار خود را انجام دهند و ما گفته‌ایم هر دستگاهی که بتواند این زیرساخت را فراهم کند، می‌تواند از خدمات کارکنانش در دورکاری استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ولی اگر دورکاری منظور همان تعطیل است که اسمش را بگذارند تعطیلی! چرا به آن بگوییم دورکاری؟ الان هم بسیاری از مزایای دورکاری استفاده می‌کنند چرا که وظایفشان از طریق دورکاری قابل انجام است. مثلاً مسئول دفتر من می‌تواند دورکاری کند چون باید تلفن جواب دهد؟ جلسات را تنظیم کند. 

رییس سازمان اداری استخدامی کشور تصریح کرد: اینکه عده‌ای تصور کنند اگر یک‌سوم از کارمندان را دورکار کردیم یعنی تعطیلی، نه اینگونه نیست. البته اشکالی ندارد که چنانچه ستاد ملی مقابله با کرونا در این زمینه‌ها تصمیم بگیرد ابلاغ کند. پس دورکاری منعی ندارد.

انصاری در پاسخ به این پرسش که چرا آزمون استخدامی به تأخیر افتاده است، اظهار کرد: مجلس قانون اولویت‌دادن به نیروهای بومی را ۱۶ شهریور تصویب کرده بود که به علت تایید دیرهنگام شورای نگهبان و هم‌زمانی آن با ثبت‌نام‌ها اینگونه شد. به خصوص که اعلام شده بود از زمان تصویب لازم‌الاجراست و ما مجبور بودیم این اولویت را اعمال کنیم.

وی ادامه داد: وقتی مقررات این اولویت را وضع و ابلاغ کردیم، تعدادی از کسانی که مناطق محروم را انتخاب کرده بودند، به ناچار شغل ـ محل‌شان را تغییر می‌دادند و این موجب شد که برای رعایت حقوق مردم، مدتی آزمون را به تأخیر بیندازیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای نگهبان آزمون استخدامی دورکاری جمشید انصاری دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران

پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار که قرار بود ساعت ۲۱ جمعه‌شب حرکت کند به‌دلیل نقص فنی با ۵ ساعت تأخیر ساعت ۲ بامداد به پرواز درآمد و باعث نارضایتی مسافران شد.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • پاکسازی گلسنگ‌ها از چهره تخت جمشید + فیلم
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش