Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی و دلسوزانه کادر بهداشت و درمان تاکید کرد: در شرایط کنونی باید از هرگونه متهم‌سازی، فرافکنی و اعمال نظرهای شخصی، سیاسی و سلیقه‌ای پرهیز شود.
وی افزود: تمامی مردم، مسوولان و قشرهای مختلف می‌دانند که کادر سلامت کشور و چهارمحال و بختیاری در جبهه مبارزه با ویروس کرونا تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم در شرایط کنونی مسائل سیاسی به موضوع‌های اجتماعی تبدیل شود.
وی یادآور شد: افراد دارای نقش فرهنگی در جامعه، برای کمک به این مهم همکاری و اقدام کنند.
نایب‌رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: فرهنگ‌سازی‌ و اطلاع‌رسانی در این حوزه بدون توجه به دیدگاه‌های شخصی و سیاسی اثرگذار خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گردشگری را از ظرفیت‌های مهم در توسعه چهارمحال و بختیاری دانست و گفت: ایجاد محدودیت در این حوزه راهکار رفع مشکلات نیست.
عباسی تاکید کرد: شناسایی مشکلات بخش گردشگری به‌ صورت مصداقی و یافتن راهکارهای عملیاتی برای رفع آن باید در دستور کار مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط قرار گیرد.
وی افزود: تشدید و تقویت گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر در مناطق گردشگری به‌ خصوص در روزهای تعطیل مورد توجه مسوولان و دست‌اندرکاران باشد.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه بی حجاب در مناطق گردشگری و سایر مکان‌های عمومی، فرد متخلف جریمه و تذکر داده شود.
وی یادآور شد: اجاره خانه‌های مسافر در چهارمحال و بختیاری باید به صورت دستورالعمل های تعیین شده باشد و نباید خلاف قانون است و در صورت مشاهده تخلف، با متخلفان برخورد می‌شود.
عباسی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی فرهنگی چهارمحال و بختیاری تا زمان استقرار و راه‌اندازی نمایندگی در شهرستان سامان باید خدمات مورد نیاز این شهرستان را از طریق اداره استان انجام دهند.
فرماندار سامان نیز گفت: سالانه سه تا چهار میلیون گردشگر از استان‌های اصفهان، خوزستان، در تهران و سایر نقاط ایران و حتی تعدادی گردشگر خارجی به این شهرستان سفر می‌کنند.
کمال اکبریان به وجود ١٨ هزار هکتار باغ در ‌شهرستان سامان اشاره و تاکید کرد: ۵٠ تا ۶٠ درصد این باغ‌ها و ٨٠ درصد ویلاهای سامان متعلق به افراد غیربومی است.
وی باشگاه‌های ساماندهی شده و دارای مجوز ورزش رفتینگ در شهرستان سامان را ١۶ مورد برشمرد و افزود: از مجموع ١٢٠ خانه‌مسافر در چهارمحال و بختیاری ٩٠ مورد در این شهرستان فعالیت دارد.
به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.
سامان در ١۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری شورای فرهنگ عمومی اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است

فرماندار اصفهان گفت: باتوجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی احمدی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: امروز استاندار اصفهان به همراه معاونین خود در منطقه شرق اصفهان محدوده برآن شمالی و جنوبی و شهرهای زیار و قهجاورستان بود و از حلقه ترافیکی چهارم نیز بازدیدی را انجام دادند.

وی افزود: با توجه به کثرت مسائل شهرستان اصفهان سفرهای منطقه‌ای در دستور کار استاندار اصفهان قرار گرفت که امروز سومین سفر از سفر استاندار اصفهان به مناطق شرق اصفهان انجام‌شد و قطعاً سفر امروز استاندار اصفهان موجب امیدآفرینی بین مردم منطقه شرق اصفهان خواهد شد.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: شهرستان اصفهان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که این ظرفیت‌ها را در عرصه‌های مختلف شاهدیم، مضاعف بر نمونه‌ای از تمامی مشکلات استان اصفهان تعدادی مشکلات ویژه از جمله آلودگی هوا، ترافیک و تراکم جمعیت نیز در شهرستان اصفهان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه‌ای است، یکی از مهمترین مشکلات این است که متأسفانه نسبت به شهرستان اصفهان نگاه یک شهرستان برخوردار وجود دارد.

وی افزود بعضاً به دلیل کثرت کار در ادارات کل برخی غفلت‌ها را در شهرستان اصفهان شاهدیم زیرا برخی از دستگاه‌ها نماینده‌ای در شهرستان ندارد، بر همین اساس این موضوعات نیازمند تدابیر ویژه‌ای است.

احمدی تاکید کرد: شهرستان اصفهان از ۸۲ روستا با یک بخشدار تشکیل شده است، در حالی که برخی از روستاهای این شهرستان به اندازه یک شهر جمعیت دارد، در این راستا توجه به ساختارهای اداری نیازمند توجه ویژه‌ای است. امروز سعی داریم اعلام کنیم که با توجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

کد خبر 747932

دیگر خبرها

  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس