Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در شهرستان فیروزآباد شهرک‌های صنعتی روزبدان، میمند و ناحیه صنعتی جایدشت ایجاد شده است، گفت: واگذاری زمین در ناحیه صنعتی جایدشت و شهرک صنعتی میمند با مشوق‌های واگذاری در مناطق کمتر توسعه یافته انجام و متقاضیان تنها ۱۰ درصد از مبلغ حق انتفاع را به صورت نقدی و مابقی را در اقساط ۴ ساله پرداخت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احد فتوحی افزود: در شهرک صنعتی فیروز آباد نبز که در شمار شهرک‌های تقاضا محور استان محسوب، اما واگذاری از طریق فرآیند مزایده برگزار می‌شود که مشوق‌هایی نظیر پرداخت ۲۰ درصد از حق انتفاع به‌صورت نقدی با اقساط ۳۶ ماهه اعمال می‌شود.

او ادامه داد: تاکنون ۱۴۳ قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی روزبدان منعقد و در قالب این قرارداد‌ها ۲۹هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده است که تاکنون ۳۵ واحد تولیدی و صنعتی باعث اشتغال ۴۰۰ نفر در مرحله تولید و بهره برداری و مابقی نیز در مرحله ساخت و ساز قرار دارند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: به علت واگذار شدن بخش زیادی از این شهرک صنعتی، مراحل طرح توسعه آن را در اولویت قرار داده ایم که امیدواریم با رفع موانعی نظیر راه دسترسی بتوانیم ایجاد طرح توسعه را عملیاتی کنیم.

او همچنین به واگذاری زمین در شهرک صنعتی میمند فیروزآباد اشاره کرد و گفت: در این شهرک صنعتی نیز تاکنون ۲۹ قرارداد قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد و در قالب این قرارداد‌ها ۹ هکتار زمین واگذار شده است.

فتوحی افزود: در شهرک صنعتی میمند نیز ۸ واحد تولیدی با اشتغال ۷۰ نفر مشغول به فعالیت هستند.

او در ادامه با اشاره به مزیت‌های نسبی ناحیه صنعتی جایدشت نظیر برخورداری از آب مناسب، گفت: این ناحیه صنعتی نیزدارای مشوق‌های سرمایه‌گذاری مناطق کمتر توسعه یافته است و اخیرا چند شرکت بزرگ به منظور سرمایه گذاری در این ناحیه صنعتی وارد مذاکره شدند که امیدواریم با استقرار این صنایع این ناحیه صنعتی نیز به مرحله فعالیت و رونق برسد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین در جلسه با صنعتگران و اعضای هیات مدیره شرکت خدماتی این شهرک صنعتی بر تلاش بیشتر شرکت خدماتی در راهبری امور این شهرک صنعتی تاکید کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی انعقاد سرمایه گذاری شهرک های صنعتی شهرک صنعتی شهرک صنعتی سرمایه گذاری ناحیه صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس عرب ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی وقوع سرقت در یک شرکت فعال شهرک صنعتی سمنان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از سرقت مقادیری ضایعات مس، سیم برق و اتصالات در این شرکت لوله بود.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش هوشمندانه پلیس هویت سارق شناسایی شد، افزود: متهم در حاشیه شهر سمنان طی عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه این سارق از نگهبانان سابق این شرکت بوده است، ابراز داشت: متهم در بازجویی به جرم خود اعتراف کرده است.

عرب ضمن بیان اینکه متهم فرد معتاد است، تصریح کرد: تأمین هزینه تهیه مواد مخدر انگیزه او از این سرقت عنوان شده است.

وی افزود: پرونده متهم تکمیل و برای ادامه سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا ارجاع داده شد.

کد خبر 6098056

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود