Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس شبکه بهداشت و درمان با بیان اینکه در مبارزه با کرونا باید همانند دفاع مقدس پای کار بود، گفت: همکاری مسئولان و مردم کاشان در مبارزه با کرونا اثربخش نیست. - اخبار استانها -

مسعود دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به تشریح اظهارات سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا مبنی بر انجام یک عملیات میدانی در کاشان اظهار داشت: این مهم مستلزم یک نشست و توافق با چند گروه است که با گروه‌های مختلف به یک شیوه واحد به توافق برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به سفر استاندار اصفهان به شهرستان کاشان افزود: استاندار با سفر به کاشان و بازدید میدانی استفاده از ماسک توسط شهروندان را در سطح پایین ارزیابی کرد و ابراز تاسف کرد و تاکید کرد بینی و بین‌الله در شهر اصفهان مردم بالای 90 درصد از ماسک استفاده می‌کنند اما در کاشان بیش از 40 درصد نیست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشان با بیان اینکه باید شیوه‌ای به کار گرفته شود که برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی رغبتی ایجاد شود، ابراز داشت: باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کرد تا دلیل عدم استفاده قابل انتظار مردم از ماسک و عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی احصا شود.

وی با بیان اینکه یکی از علت‌های عدم موفقیت در کنترل شیوع ویروس کرونا در کاشان بی‌توجهی مسئولان و مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خصوص ماسک زدن است، گفت: لازم است در این زمینه برنامه‌های میدانی صورت پذیرد و در این زمینه مشارکت تمامی دستگاه‌ها لازم و ضروری است.

محدودیت‌های کرونایی یک هفته دیگر در استان فارس تمدید شدکاهش چشمگیر استفاده از ماسک‌ در منطقه سیستان/ خطر موج جدید شیوع کرونا جدی استمحدودیت‌های کرونایی در استان البرز یک هفته دیگر تمدید شد

دهقانی با بیان اینکه بارها از شیوه‌های مختلف برای هشدار در مورد ویروس کرونا استفاده شده است، تصریح کرد: فرسایشی شدن موضوع کرونا نیز عاملی شده است تا مردم توجهشان به ویروس کرونا کاهش پیدا کند اما تلاش ما در این زمینه همچنان ادامه دارد و از روش‌های مختلف در این زمینه استفاده می‌کنیم.

وی ضمن تاکید بر مشارکت اصناف در کاهش شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: ما مسئولان برای مردم الگو هستیم و وقتی خود ما رعایت نکنیم مردم به این موضوع بی‌توجه می‌شوند و بر همین اساس لازم است تا با ارجاع نظرات کارشناسان و صاحبان نظر در دانشگاه به یک اقدام مشترک برسیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشان ضمن اشاره به اعمال محدودیت‌های یک هفته ای با تصویب ستاد استانی مبارزه با کرونا در شهرستان کاشان ظی چند روز گذشته افزود: از زمان ابلاغ محدودیت‌ها از روز پنجشنبه متاسفانه نامه‌ای روی میز اصناف تا روز یکشنبه، دوشنبه مبنی بر محدودیت فعالیت برخی مراکز مشاهده نمی‌شد.

وی با بیان اینکه تنها کارشناسان بهداشت به مراکز مورد نظر مراجعه و نامه محدودیت‌ها را ابلاغ می‌کردند، ابراز داشت: متاسفانه در این شرایط هم زمان و هم قانون را از دست داده بودیم؛ وزیر بهداشت دقیق اظهار کرد که واقعا تنها هستیم؛ درست است که فرمانداری و دیگر نهادها دستی بر آتش دارند و کمکی می‌کنند اما اینگونه اثربخش نیست.

دهقانی با بیان اینکه امروز باید مردم و مسئولان همانند زمان هشت سال جنگ تحمیلی اقدام کنند، گفت: این موضوع نیازمند خرد جمعی و مشارکت مردم و مسئولان است و تمامی امکانات را در اختیار قرار دهند اما طی 10 روز اخیر تنها شش خودرو در روزهای کاری در اختیار ما است در حالی که تنها هشت هزار صنف و نزدیک به 400 مدرسه داریم.

انتهای پیام/801/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مبارزه با کرونا شهرستان کاشان ویروس کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه بندر ریگ سه‌شنبه شب در این آئین با تبریک روز شوراها با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا باید همواره صدای مردم باشند اظهار داشت: مردم از منتخبین خود در شوراها انتظار دارند که حقوق آنها را ار مسئولان پیگیری و مطالبه کنند.

حجت الاسلام علی مصلح افزود: رعایت زیست بوم منطقه ای در شهرسازی باید مدنظر و مورد توجه مسئولان در باشد و به معماری اسلامی ایرانی توجه شود.

وی گفت: در کارهایی که برای شهر و روستا انجام می شود پیوست فرهنگی نسبت به تمام ساخت و سازها باید رعایت شود و توجه به امور فرهنگی شهر نیز لازمه ساخت و ساز و آبادانی است.

وی بیان کرد:، زیباسازی و معماری یک وجه عمران و آبادانی است و وجه دیگر آن باید در مباحث و بخش های فرهنگی است که باید یاور ارگان های فرهنگی بود تا بتوان توسط این ارگان های فرهنگی مطالبات دیگر مردم را هم تحقق بخشید.

شوراها تجلی مردم سالاری اسلامی دینی هستند

امام جمعه بندر ریگ با بیان اینکه شوراها تجلی مردم سالاری اسلامی دینی هستند، گفت: در تمام جنبه های انقلاب اسلامی رکن مردم سالاری دیده می شود و یکی از ارکان آن شوراهای شهر و روستا هستند.

وی بیان کرد: منتخبین مردم در شوراهای شهر و روستا با نگاه مردم سالارانه و گفتمان مردمی و از دل مردم با مسئولان سخن گفته و مطالبه کنند و دعدغه حقوق را مردم داشته و بر این امر تداوم داشته باشند.

مسئولان نگاه ویژه ای به جایگاه شوراها داشته باشند

رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه در این آئین با تبریک روز شوراها با بیان اینکه یکی از رویدادهای بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ۹ اردیبهشت، روز شورا ها است، اظهار داشت: شورای اسلامی که خلا آن در قبل از انقلاب احساس می شد با پیروزی انقلاب به فرمان امام راحل شکل گرفت تا مردم بتوانند در آینده و امورات و تصمیم های گرفته شده در شهر و روستاها خود دخیل باشند.

روح الله یگانه افزود: امام راحل (ره) نگاه ویژه ای به جایگاه شورا داشتند اما بعد از ایشان برخی از مسئولان این نگاه را به جایگاه شوراها نداشته اند.

وی گفت: شوراها حلقه اتصال میان مردم و دولت ها و بازوان توانمندی برای دستگاه‌های اجرایی در شهر و روستا هستند و اگر شوراها نبود به جرات می توان گفت که مسئولان در ارائه خدمات با مشکلاتنی زیادی روبرو می شدند.

وی بیان کرد: شوراها نقش مهمی در انتخابات و دعوت و حضور گسترده مردم پای صندوق های رای و نقش انکار ناپذیری در توسعه شهری و روستایی دارند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه گفت: انتظار می رود مسئولان احترام و جایگاه شورا های اسلامی را آنگونه که شایسته است حفظ کنند و به جایگاه شوراها نگاه ویژه ای داشته باشند.

در پایان این آئین از رؤسا و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای گناوه و بندر ریگ تجلیل شد.

کد خبر 6093670

دیگر خبرها

  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد