Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «کرم محمدی» روز پنجشنبه در آیین غبارروبی مزار شهدای گمنام دالاهو با حضور جمعی از مسوُولان و نیروهای انتظامی این شهرستان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: شهیدان قهرمانان واقعی و همیشه جاوید وطن و مشعل‌های فروزان غیرت، دینداری و آزادگی هستند.

وی اظهار داشت: شهدای والامقام انتظامی، جان شیرین خویش را برای فراهم نمودن آسایش و آرامش مردم فدا کرده‌اند و امنیت موجود مرهون فداکاری آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: برقرارکنندگان امنیت پایدار در جمهوری اسلامی در بالاترین سطح ممکن از این ویژگی‌ها برخوردار هستند و نیروهای انتظامی پیشقراول در این عرصه هستند.

وی گفت: با وجود نیروهای جان برکف، فداکار و خدوم اعضای شورای تامین و به خصوص نیروهای انتظامی، شهرستان دالاهو دارای امنیت پایدار است.

دالاهو در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه بیش از ۴۵ هزار تن جمعیت دارد.

هفته نیروی انتظامی امسال از ۲۷ مهر آغاز شده و تا دوم آبان ادامه دارد.

برچسب‌ها شهدا هفته نیروی انتظامی شهدای گمنام انتظامی دالاهو پروندهٔ خبری همراه با نیروی انتظامی؛ برای امنیت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدا هفته نیروی انتظامی شهدای گمنام انتظامی دالاهو شهدا هفته نیروی انتظامی شهدای گمنام انتظامی دالاهو اخبار کنکور نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی پایدار برای آسمان استان قزوین

مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: باتوجه به خروجی مدل‌های هواشناسی جو استان تا اواسط هفته پایدار خواهد بود، بر این اساس احتمال افزایش آلاینده‌های جوی بخصوص در نقاط پرتردد و صنعتی استان وجود دارد.

وی اظهار کرد: از لحاظ دمایی هم تا اواسط هفته افزایش نسبی ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: دیروز در گرمترین ساعات دمای هوای قزوین به ۲۷ درجه سلسیوس بالای صفر رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • جوی پایدار برای آسمان استان قزوین
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • اساس و بنای توسعه و رونق تولید کشور کارگران هستند
  • گورهای جمعی و ظن ربودن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اشغالگران