Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:43:06 GMT

طرح «نهضت بیمه اجتماعی» در استان اردبیل اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۸۹۲۶

طرح «نهضت بیمه اجتماعی» در استان اردبیل اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عبدالهی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اردبیل با تشریح و تبیین اهداف و مزایای صندوق اظهار کرد: بیمه اجتماعی یک فرصت طلایی برای روستاییان، عشایر، کشاورزان ساکن و غیر ساکن، قالی‌بافان، زنبورداران، رانندگان و ساکنین در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت است.

وی ادامه داد: افراد مشمول در جامعه هدف با پرداخت سالی یک بار حق بیمه می‌توانند از مزایای صندوق بهره‌مند شوند که در حال حاضر سهم بیمه‌ای سالانه برای اعضا حداقل ۳۳۰ هزار تومان و حداکثر ۸۴۰ هزار تومان است که دولت نیز دو برابر حق عضویت واریزی مردم را متقبل شده است

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل با ذکر مثالی ادامه داد: برای مثال فردی که سالانه ۳۳۰ هزار تومان واریز می‌کند سهم دولت نیز ۶۶۰ هزار تومان می‌شود و در مجموع حق بیمه عضو صندوق سالانه ۹۹۰ هزار تومان محاسبه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسعه پایدار در گرو توسعه روستاها است

عبدالهی با بیان اینکه توسعه پایدار در گرو توسعه روستاها است اظهار کرد: تا زمانی که روستاها آباد و توسعه نیابد، توسعه پایدار اتفاق نخواهد افتاد، چرا که روستاها کانون‌های تلاش و تولید هستند.

وی توجه به روستاها ضروری و یکی از اصول توسعه دانست و گفت: و به همین خاطر در گفتمان توسعه باید روستاها جایگاه ویژه ای داشته باشند که بیمه اجتماعی روستایی و عشایری نقش بسزایی در آبادانی روستاها دارد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل نقش رسانه‌ها را در تبیین اهداف صندوق و حمایت دولت از جامعه هدف مؤثر دانست و افزود: در حال حاضر امکانات و توانایی حضور به صورت یک به یک در روستاها برای معرفی این طرح بیمه‌ای برای همکاران مقدور نیست و بایستی رسانه‌ها در این راستا به کمک صندوق بیایند.

کد خبر 5054398

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمه روستایی و عشایری اردبیل کشاورزان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی نیروی انتظامی کرمانشاه هفته ناجا مشهد استان اردبیل بیمه اجتماعی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مهاجر ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: بر اثر بارش‌های شدید که در هفته گذشته در استان خوزستان انجام شد، کمتر از ۴۰ درصد به مزارع و گندمزارهای استان خسارت وارد شد.

وی ادامه داد: بیشترین آسیب‌هایی که به گندمزارهای استان وارد شد، خوابیدگی محصول بوده است که برداشت محصول باید با دقت انجام تا کمترین خسارت به محصول وارد شود.

مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه ۶۵ درصد مزارع گندم خوزستان زیر پوشش بیمه هستند، بیان کرد: بررسی و ارزیابی خسارت‌ها توسط کارشناسان در حال انجام است و غرامت کشاورزان بیمه شده ظرف یک تا دو هفته پرداخت خواهد شد.

مهاجر اظهار کرد: همچنین با پیگیری و هماهنگی‌های صورت گرفته ۵۰۰ هزار تن گندم خریداری شده در مراکز روباز به سیلوها، مراکز سرپوشیده و کارخانه‌های آرد استان خوزستان ارسال شدند.

مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: در بارندگی‌های اخیر هیچ گونه خسارت و آسیبی به گندم‌های خریداری شده در مراکز روباز خوزستان وارد نشده است.

کد خبر 6099428

دیگر خبرها

  • نهضت «نذر مدرسه سازی» در اردبیل راه اندازی می شود
  • بارش‌های بهاری و امیدواری کشاورزان اربیلی
  • مقطع سطح ۴ در حوزه علمیه خواهران اردبیل اجرا می‌شود
  • نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور پیگیری می‌شود
  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی