Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان دیروز در حاشیه بازدید از نقاط مختلف آبادان گفت: به برخی ادارات که به وظایف خود در ستاد کرونا عمل نمی‌کنند تذکر جدی می‌دهم، وقتی شهرداری در نشست های کرونا شرکت نکند نتیجه‌ای بهتر از این ندارد وضعیت در آرامستان‌های آبادان غیرقابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی بایدهمراه ستاد و در کف خیابان باشند افزود: مصوبات کرونا لازم الاجرا هستند، شانه خالی کردن از وظایف توسط هر کس و هر دستگاهی مواخذه قانونی به دنبال دارد.

فرماندار ویژه آبادان در ادامه عنوان کرد: در نشست آینده از دادستان محترم خواهم خواست در مقام مدعی العموم اشخاص را بازخواست کند.

موسوی از مدیران برخی سازمان و ارگان‌ها به خاطر عدم حضور در نشست‌های ستاد مقابله با کرونا به شدت گلایه کرد و گفت: اجرائیات شهرداری، سازمان آرامستان ها، برخی از بانک ها، کمیته امداد، دفترخانه ها، جایگاه‌های سوخت، فروشگاه‌های زنجیره ای، فست فود‌ها و رستوران ها، قهوه خانه‌ها و بستنی فروشی‌ها و برخی دیگر از صنوف به وظایف خود در خصوص کرونا کم توجهی میکنند.

او ادامه داد: این گونه بی اهمیتی اصناف و سازمان‌ها باعث به وجود آمدن این وضعیت شده و مردم کمترین تقصیر را ندارند.

فرماندار ویژه آبادان خاطر نشان کرد: برنامه آینده ستاد کرونا برخورد با کسانی است که به شیوه نامه‌های بهداشتی بی اهمیت هستند.

موسوی گفت: تعزیرات حکومتی، اداره صمت، دادسرا و فرمانداری با تمام قدرت و بدون مماشات در کنترل و نظارت اوضاع و برخورد با متخلفین وارد خواهند شد.

او ادامه داد:٢٠٠ بازرس تازه نفس کنترل اوضاع را بدست خواهند گرفت و نحوه بازرسی‌ها تغییر خواهند کرد، بازرسان جدید در دو شیفت بازار و اصناف را کنترل خواهند کرد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماری واگیردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد

به گزارش «تابناک» به نقل از اقتصاد آنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.
 
استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

دیگر خبرها

  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بارش شدید باران در روستاهای انار