Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@03:22:54 GMT

راه اندازی سامانه سمیع در دزفول

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۸۷۶۴

راه اندازی سامانه سمیع در دزفول

پیام‌فر از راه‌اندازی مرکز تلفنی ارائه خدمات غیرحضوری برق (سامانه سمیع) در دزفول و در راستای خدمت رسانی به مردم خبر داد.

«محسن پیام‌فر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، از راه‌اندازی مرکز تلفنی ارائه خدمات غیرحضوری برق (سامانه سمیع) در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این سامانه جهت ایجاد ظرفیت های نوین و بهبود کیفیت و سرعت در ارائه خدمات و لزوم بسترسازی دولت الکترونیک، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و در راستاي دستيابي به اهداف دولت الكترونيک راه اندازی شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر توزیع برق دزفول با بیان اینکه مركز تلفني سميع در راستای ارائه خدمات غيرحضوري برق به مردم راه اندازی شده افزود: این سامانه در زمينه فروش انشعاب برق و خدمات پس از فروش با شماره ۳۱۱۱ و به منظور حفظ حقوق شهروندي و ارائه خدمات به موقع ، سريع و آسان به ارباب رجوع و همچنين ارتقاي رضايتمندی افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

وی تصریح کرد: کارشناسان سمیع در روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ الي ۲۰ و روزهاي پنج شنبه از ساعت ۷:۳۰ الي ۱۲:۳۰ علاوه بر دريافت و پيگيري فوري جهت انجام درخواست هاي جديد فروش انشعاب برق و همچنین خدمات پس از فروش در صورت لزوم مشاوره و راهنمايي لازم را به تماس گيرندگان خواهند داشت.

 

پیام فر با اشاره به مزاياي پراهميت راه اندازي اين سامانه به ویژه در موقعيت حساس كنوني جهت جلوگيری از شيوع ويروس كرونا اضافه کرد: در همین راستا تمام مدارك و همچنين امضای قرارداد يا هر فرم مورد نياز، توسط بازرس مشتركين در محل حضور متقاضی اخذ شده و هزينه خدمات و انشعاب از طريق پيامك با لينك پرداخت برای ايشان ارسال خواهد شد.

 

وی ابراز کرد: اهداف راه اندازی سامانه تلفنی سميع توسعه ظرفيت و راهبری برای بهبود عملكرد ها، رسيدگی موثر و فوری به درخواست ها و شكايت ها، توسعه مشاركت مردمی، شفافيت امور و كاهش تخلفات اداری احتمالی، كاهش مراجعه حضوری، افزايش كارايی و بهره وری منابع انسانی، ارائه خدمات بدون مرز در محدوده شركت، پاسخگويی مكانيزه به مشتركان و متقاضيان برق، نظرسنجی مكانيزه از مشتركان و متقاضيان و ارتقاي رضايتمندی در راستای تكريم ارباب رجوع است.

 

مدیریت توزیع برق دزفول با اشاره به شروع خدمات دهی این مرکز از ابتدای مهرماه ۹۹ بیان کرد: کلیه خدمات مشترکین مدیریت توزیع نیروی برق دزفول به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه تلفنی سمیع ۳۱۱۱ انجام خواهد شد و امید است با همکاری همشهریان گرامی در کوتاه ترین زمان بیشترین رضایتمندی از این خدمت نوین الکترونیک حاصل شود.

 

وی در پایان خدمات غیرحضوری قابل ارائه از سامانه سمیع را درخواست تغییر نام، تغییر تعرفه، تعویض کنتور، تسویه حساب، اعلام قرائت، واگذاری انشعاب جدید، تغییر قدرت انشعاب، جابجایی کنتور، تست کنتور، بررسی صورتحساب، اعمال کد خانوار، قطع موقت، تغییر گزینه صنایع، سایر خدمات فروش و پس از فروش عنوان کرد .

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: سامانه سمیع شرکت توزیع برق سامانه سمیع ارائه خدمات راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گروهی از پزشکان خیر و متخصص دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و چابهاربا حضور در شهر قصرقند به مدت سه روز خدمات پزشکی و داروی رایگان به بیماران این شهر ارائه کردند.
سرپرست این گروه خیری گفت این پزشکان در بخش‌های زنان و زایمان مامایی چشم پزشکی ارتوپدی و آزمایشگاهی به ارائه خدمات می‌پردازند.
خانم بیژن فرافزود:علاوه بر ویزیت رایگان بیماران یکصد میلیون تومان دارو و خمیر دندان و مسواک بصورت رایگان توسط خیران برای بیماران و مراجعه کنندگان قصرقندی تهیه شده است.
وی گفت مردم قصرقند از حضور این پزشکان خیر استقبال خوبی داشته اند و بیش از دو هزار نفر از بیماران این شهر در مدت سه روز بصورت رایگان ویزیت شدند.
گفتنی است شهرستان فاقد بیمارستان و پزشک متخصص می‌باشد.

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی