Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@15:14:59 GMT

ائتلاف سعودی نیروهای خودی را در یمن هدف قرار داد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۰۵۴۶

ائتلاف سعودی نیروهای خودی را در یمن هدف قرار داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری، امروز (شنبه)، از حملات جدید جنگنده‌های ائتلاف سعودی به استان مأرب در غرب استان صنعاء پایتخت یمن خبر دادند. 

به گزارش خبرنگار شبکه «المیادین» در صنعاء، در پی حمله هوایی ائتلاف سعودی به یک موضع نیروهای «عبدربه منصور هادی» رئیس دولت مستعفی یمن (وابسته به عربستان سعودی) و حزب اصلاح (حزب اخوان المسلیمن یمن) چندتن از نیروها کشته و چندین نفر دیگر مجروح شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبگاه خبری «یمن نیوز» با گزارش این خبر نوشت که همزمان با از سر گرفته شدن درگیری‌ها میان نیروهای صنعاء و نیروهای دولت مستعفی یمن در جبهه مأرب، پایگاه‌های وابسته به نیروهای منصور هادی در یک حمله هوایی در این استان هدف قرار گرفته‌اند.

منابعی در قبایل یمن در این ارتباط به این وبگاه خبر دادند که ائتلاف سعودی-اماراتی چند تجمع وابسته به نیروهای دولت منصور هادی را در ناحیه «الجوبه» هدف قرار داده است که در نتیجه این اقدام، چندین نفر از این نیروها قربانی شده‌اند.

وبگاه «الخبر الیمنی» در گزارشی خبر داد که روز پنجشنبه در یک حمله موشکی به اردوگاه ائتلاف سعودی در منطقه تداوین در استان مأرب ده‌ها تن از نیروهای دولت مستعفی از جمله چند عضو ارشد کشته‌ شده‌اند و در عین حال، برخی خبرها از کشته شدن چندین نیروی عربستان سعودی حکایت داشت.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: یمن ائتلاف سعودی نیروهای خودی هدف قرار دادن مأرب ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل به خودی مالک شاو مقابل جنوا (میلان 3-3 جنوا)

گل به خودی مالک شاو مقابل جنوا (میلان 3-3 جنوا)

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • گل به خودی مالک شاو مقابل جنوا (میلان 3-3 جنوا)
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • رسانه سعودی: توافق آتش‌بس در غزه قریب‌الوقوع است
  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است