Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز شنبه در این خصوص به خبرنگاران گفت: این دانشگاه پس از دانشگاههای علوم پزشکی شیراز و آذربایجان غربی فعالترین و موفقترین دانشگاه کشور در جذب و توزیع پزشکان متخصص برای ارائه خدمت به مردم است.
دکتر شاپور بدیعی افزود: امسال برای اعزام ۸۴ پزشک متخصص به بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خراسان رضوی برنامه‌ریزی و اقدام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ادامه داد: موعد سالانه توزیع پزشکان متخصص دارای تعهدات قانونی در مناطق مختلف کشور از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیمه دوم هر سال است. 

معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این دانشگاه با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان کلانشهر مشهد و ۱۳ شهرستان دیگر خراسان رضوی عملکرد خوبی از خود در حوزه جذب و توزیع پزشک متخصص در سطح کشور ارائه کرده است.
وی افزود: خدمات پزشکان متخصص در مناطق دورافتاده استان خراسان رضوی اقدامی موثر و ارزشمندی در جلوگیری از سفر بیماران ساکن مناطق دورهافتاده و محروم به مرکز و شهرهای کانونی استان بوده است.
دکتر بدیعی ادامه داد: پزشکان متخصص پرتلاش ضمن ارائه خدمت به بیماران، با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا باید طبق دستور العملهای بهداشتی از سلامت خود نیز مراقبت کنند..
وی گفت: پزشکان متخصص اعزام شده در گروههای مختلف پزشکی نظیر  داخلی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، اطفال، بیهوشی، قلب، اورتوپدی، رادیولوژی، پاتولوژی، نورولوژی و رادیوتراپی فعالیت دارند.
دانشگاه علوم پزشکی مشهد با افزون بر ۹ هزار دانشجو و ۲۵ هزار کارمند بهداشتی و درمانی، قطب پزشکی شمال شرق کشور به شمار می‌رود. 
۸۰ درصد جمعیت شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند. بقیه جمعیت این استان توسط دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های تربت‌جام  و نیشابور خدمات بهداشتی و درمانی را دریافت می‌کنند. 

برچسب‌ها مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد پزشکان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد پزشکان بهداشت و سلامت مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد پزشکان بهداشت و سلامت اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی مشهد پزشکان متخصص خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان

ایسنا/لرستان بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان استان لرستان برپا شد.

بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این رابطه گفت: به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته‌های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه به منظور ارائه‌ی خدمات تخصصی به مردم این منطقه برپا شد.

وی افزود: در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه‌ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه‌ای ارائه می‌شود.

دلفان با بیان اینکه ارائه‌ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه‌ی ماست، گفت: امروز شاهد افتتاح بیمارستان تخصصی صحرایی با حضور کلیه رشته‌های تخصصی با همکاری سپاه ناحیه استان، بسیج جامعه پزشکی، برخی دستگاه‌های اجرایی و همکاری خوب آنان با دانشگاه علوم پزشکی هستیم تا خدماتی در شان و منزلت مردم منطقه به آنان ارائه شود.

وی افزود: این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی و به منظور گرامیداشت هفته سلامت صورت گرفت و ارائه‌ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت