Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-07@23:08:00 GMT

چهره ماندگار صدا و سیما آرام گرفت

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۴۰۹۲

چهره ماندگار صدا و سیما آرام گرفت

مراسم تشییع و تدفین پیکر تهیه‌کننده سریال‌های ماندگارِ "مختارنامه"، "تفنگ سرپر"، "کلانتر" و "خوش رکاب" در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش شریان نیوز،مراسم تشییع «محمود فلاح» در میان جمعی از مدیران تلویزیون، دوستان و همکارانش از مقابل غسالخانه بهشت زهرا (س) برگزار شد.

 

 
محمود فلاح تهیه‌کننده باسابقه تلویزیون و سریال‌هایی چون مختارنامه،تفنگ سرپر و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و مدیرکل اسبق تولید صداوسیما بود که در جریان بازگشت امام خمینی(ره) به ایران و سخنرانی تاریخی در بهشت زهرا، نقشی محوری در پوشش تصویری مراسم 12 بهمن 1357 داشت. بعد از انقلاب، محمود فلاح در بخش‌های مختلف سازمان صداوسیما به فعالیت پرداخت و سال‌ها مدیرکل تولید این سازمان بود.

تجهیز و اعزام ده‌ها گروه به خطوط مقدم در زمان جنگ تحمیلی از جمله کارهای اوست. فلاح در سال 1375 بازنشسته شد، اما به همکاری‌اش با سازمان در قالب مشاور و تهیه کننده ادامه داد.

خاکسپارى مرحوم فلاح  با توجه به شرایط ویژه کرونایی و به منظور رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری، فقط با حضور خانواده و بستگان درجه یک آن مرحوم برگزار شد. قرار است پس از شکست کرونا، مراسم یادبود و بزرگداشتی در شأن این چهره ماندگار صداوسیما برگزار شود.

محمدحسین جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما و برخی از مدیران تلویزیون در جمع تشییع‌کنندگان دیده می‌شوند.

داود میرباقری که این روزها مشغول ساخت سریال "سلمان فارسی" در شهرک سینمایی نور است، در یادداشتی برای محمود فلاح نوشت:

انالله و انا الیه راجعون
دست تقدیر باز هم یکی دیگر از همراهان و همکاران دلسوخته‌مان را از ما گرفت. شادروان محمود فلاح در طول یک دهه تلاش مستمر و خالصانه در کنار اینجانب به خلق اثر سخت و طاقت‌فرسای مختارنامه، همت گماشت. باشد که خداوند سبحان او را در زمره نیکان خویش قرار داده و آرامش ابدی را به او ببخشاید.

منبع: شریان

کلیدواژه: محمود فلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود

سریال «بدل» علیرضا مسعودی که در قالب طنز ماجرای تحول انسان را به نمایش درمی‌آورد، بعد از «هفت سر اژدها» بر روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌شهرضایی محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

علی مسعودی همچون کار‌های دیگر خودش «بدل» را هم به نگارش درآورده و در ۲۶ قسمت آماده پخش خواهد شد.

«کوچه اقاقیا» و «قرارگاه مسکونی» از دیگر آثار مسعودی در حوزه نویسندگی مجموعه‌های تلویزیونی بوده است و همچنین کارگردانی سریال‌های «آخر خط» و «نوروز رنگی» را در سال‌های اخیر در تلویزیون به عهده داشته است.

سریال تلویزیونی «بدل» پیشتر از گزینه‌های پخش در نوروز ۱۴۰۳ مطرح بود، اما به پخش نرسید و بعد از سریال «هفت سر اژدها» از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • سنگ قبر ۴۵۰ میلیون تومانی در بهشت زهرا(س)!
  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد