Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور ظهر شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین اظهار کرد: گزارش‌ها بسیار ناامیدکننده است و نیاز است تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.

وی افزود: عدم رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل‌ها به معنای تهدید امنیت عمومی است و باید با افراد خاطی برخورد جدی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین بیان کرد: نباید با افرادی که سلامت مردم و جامعه را به خاطر می‌اندازند تسامح کرد و باید شدیدترین برخورد با این افراد صورت بگیرد.

وی ادامه داد: درگذشت روزانه یازده تا دوازده نفر اصلاً پذیرفته نیست و همه مدیران دستگاه‌ها باید وارد میدان کمک به کادر درمان شوند.

جمالی پور ادامه داد: بازتاب نظارت‌های ما نتیجه مثبتی نداشته و نشان می‌دهد برخورد کامل و مناسب با خاطیان صورت نگرفته است.

وی بیان کرد: جلسات ستاد کرونا باید اثرگذار و کاهنده باشد و انتظار داریم خروجی این جلسه در سطح جامعه مشاهده شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: از دادستان استان نیز انتظار داریم به‌عنوان مدعی‌العموم برخورد لازم را با افرادی که امنیت جامعه را به خاطر می‌اندازند صورت بگیرد.

وی گفت: هیچ روستا، شهر و شهرستانی حق برگزاری هر نوع مراسم را ندارد و در صورت بی‌توجهی، برخورد لازم با صاحب مجلس صورت بگیرد.

جمالی پور اظهار کرد: آنچه در آمار می‌بینیم این است که بازدارندگی لازم مشاهده نمی‌شود و نیاز است همه با هم باید برای کاهش این عدد به شکل‌های مختلف اقدام کنیم.

وی افزود: ر ۱۰ روز آینده نیمی از کارمندان هر دستگاه می‌توانند با تشخیص مدیر دورکاری کنند.

این مسؤول در پایان یادآور شد: امیدوارم جلسات ستاد کرونا تأثیرگذار و کاهنده باشد و نتیجه آن را به‌صورت ملموس حس کنیم.

کد خبر 5055613

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارقزوین ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی کرمانشاه مجلس شورای اسلامی هفته ناجا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب

حجت‌الاسلام محمدتقی نقد علی درباره نحوه برخورد با افراد بی‌حجاب طبق لایحه عفاف و حجاب گفت: در لایحه عفاف و حجاب که اگر مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار بگیرد مرحله نخست را در قالب یک تذکر پیامکی با یک جریمه معلق قرار دادیم و در مرحله بعد اگر طرف اصرار بر کشف حجاب داشت جریمه قطعی خواهد شد و در مرحله سوم فرایند قضایی را تعریف کردیم.

وی اظهار کرد: ماده ۶۳۸ قانون فعلی بی‌حجابی را جرم‌انگاری کرده است و جرم هم  جرم مشهود است و نیروهای انتظامی طبق آن عمل می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: اگر لایحه به مجلس بیاید وضعیت از نظر کیفیت برخورد تعدیل می‌شود.

حجت‌الاسلام نقدعلی اظهار کرد: تشکیل ستاد حجاب از تکالیف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و سال‌های سال است که تشکیل ستاد حجاب تکلیف شده است و مطابق آن پیش می‌روند.

وی گفت: کارکرد ستاد حجاب این است که دستگاه‌ها را جمع می‌کند و تکالیف اجرایی و عملیاتی کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را تدوین می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • کاشت مو ، کلید داشتن موهایی جوان و شاداب
  • اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد؟
  • موساد دستگاه‌های تشخیص چهره را در نوار غزه نصب کرد