Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر از پیگیری برای سازوکارهای اجرایی بیمه امدادگران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مهراب شریفی سده در حاشیه سفر به بندرعباس اظهار کرد: استان هرمزگان به دلیل موقعیت منحصر به فرد جغرافیایی جایگاه راهبردی در جمعیت هلال احمر دارد از این رو در تلاشیم نیازهای استان را در امر امدادرسانی و ارائه خدمات تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر دیدگاه جامعه محور در مدیریت بحران جوامع افزود: در زمان بروز حوادث و نجات جان انسان ها، ثانیه ها و دقایق مطرح است، بنابراین بهترین کسانی که می توانند در لحظات اولیه حادثه کمک رسانی کنند افرادی هستند که در محل وقوع حادثه حضور دارند. مدیریت بحران جامعه محور با افتتاح و راه اندازی خانه های هلال آغاز شده و در حال پیگیری است.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر گفت: مدیریت جامعه محور نگاهی جدید و علمی است که بر اصل ساماندهی و تجهیز مردم در پایگاه ها، تشکیل شبکه امداد و نجات و استفاده از امکانات جامعه تاکید دارد.

شریفی گفت: به امدادگران توصیه می کنم از فرصت های فراغت برای افزایش آگاهی های علمی خود استفاده کنند و دانش فنی خود را افزایش دهند.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر، ضمن تاکید بر استفاده از فرصت های پیش رو جهت دانش اندوزی و مهارت ورزی افزود: در هلال احمر مهارت، مهمترین اصل است بنابراین به واسطه مهارت ورزی، امکان جذب در زمینه های متعدد نیز فراهم می شود.

وی با بیان اینکه پیگیر سازوکارهای اجرایی بیمه امدادگران هستیم، افزود: مجوزهای لازم جهت تبدیل مراکز علمی کاربردی به مراکز مهارت آموزی کسب شده تا نیروهای توانمند تربیت شوند.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر در سفر به بندرعباس ضمن دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان، در مراسم افتتاح خانه هلال روستای تل سیاه شرکت کرده و از پروژه های عمرانی هلال احمر هرمزگان نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/4148

منبع: آنا

کلیدواژه: هلال احمر کرونا هلکوپتر بیمه امدادگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های بیرجند و خوسف، گفت: ۶ شهرستان خراسان‌جنوبی برای امدادرسانی به این دو شهرستان آماده باش هستند. 

محمدعلی کاووسی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت اظهارکرد: هواشناسی برای امروز شدت بارندگی‌ها در شهرستان‌های بیرجند و خوسف را گزارش کرده است. 

 وی افزود: علاوه بر تیم‌های عملیاتی شهرستان بیرجند و خوسف، تیم‌های سیلاب شهرستان‌های قاینات، سربیشه سرایان و نهبندان نیز در حالت آماده باش هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: تیم‌های عملیاتی قاینات و سربیشه پشتیبان شهرستان بیرجند و تیم‌های عملیاتی سرایان و نهبندان، پشتیبان شهرستان خوسف هستند.  در حال حاضر ۴ نفر در جاده خوسف_ معدن قلعه‌زری، در سیلاب گیر افتاده‌اند و یک تیم از شهرستان خوسف به محل اعزام شده و در حال امدادرسانی هستند. 

وی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیرضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد شکسته شد / امدادرسانی ۱۶ تیم هلال
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد هم شکسته شد/امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی