Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@09:01:44 GMT

ضرورت هوشمندسازی شهرهای گلستان

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۶۰۴۴

ضرورت هوشمندسازی شهرهای گلستان

حق شناس گفت: دستگاه های اجرایی برای هوشمندسازی شهرها در کنار شهرداری های استان گلستان قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز(دوشنبه 5 آبان) در آیین بهره برداری از 12 پروژه شهر گرگان اظهار کرد: مجموعه پروژه های شهری گرگان که امروز به بهره برداری رسید ناشی از همکاری شورای شهر و شهردار است و برنامه های شهرداری در یک بازه زمانی سه ساله بیانگر آن است که مجموعه مدیریت شهری به پروژه های ماندگار فکر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گلستان ادامه داد: مجموعه پروژه های شهر گرگان اگر عملی شود زیرساخت مهمی در شهر گرگان اتفاق می افتد.

 

حق شناس افزود: خروجی خدمات دولت قطعاً منجر به این می شود که مردم از یک حداقل رفاه نسبی بهره مند شوند.

 

وی بیان کرد: یک هزار میلیارد تومان بودجه شهرداری های استان گلستان است و تقریباً 60 درصد آن متعلق به شهرداری گرگان بود، در سال گذشته 580 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری های استان اختصاص یافت که بیش از 50 درصد آن متعلق به شهر گرگان بود.

 

حق شناس افزود: در استان گلستان تنها دو شهرداری گرگان و گنبدکاووس درآمدهای متناسب با هزینه دارد و سال گذشته  دولت 300 میلیارد تومان  به شهرداری ها کمک کرده است.

 

وی افزود: پروژه سرمایه گذاری ملل که از سال گذشته در حال پیگیری است نزدیک به 70 هزار متر بنا دارد که قرار است سرمایه گذاری اتفاق بیفتد و به مالک تاکید کردیم که پروانه اخذ شده و باید کار را آغاز کند.

 

استاندار گلستان افزود: در عصر کرونا به سر می بریم و سبک زندگی در شهرهای مختلف تغییر کرده و باید از این فرصت استفاده کنیم و به سمت شهر هوشمند حرکت کنیم.

 

حق شناس به هوشمندسازی شهر اشاره کرد و  افزود: همه دستگاه های اجرایی برای هوشمندسازی در کنار شهرداری  هستند تا مردم کمتر به دستگاه های اجرایی مراجعه کنند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایجاد شهر هوشمند هادی حق شناس شهر هوشمند حق شناس استاندار گلستان شهر گرگان حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود

شهردار یزد با بیان این که در اجرای پروژه هدایت آب های سطحی، ادعای انتقال روان آب‌ها به قنوات متروکه بی پایه و اساس است، گفت: سه مقصد نهایی و خروجی برای این کانال‌ها طراحی شده و به هیچ وجه در اجرای این طرح، آب‌های جمع آوری شده به درون قنوات هدایت نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی با اشاره به اینکه کانال‌ها و تأسیسات دفع آب‌های سطحی ایجاد شده توسط شهرداری بر اساس بررسی‌های کارشناسی ایجاد شده است، اظهار کرد: این کانال‌ها، روان آب‌های شهر یزد را به سه مقصد مسیل مرکزی شهر، محدوده آبخوان سیل بند شاهدیه واقع در جنوب شهر شاهدیه و آبخوان مجاور بوستان محیطی کویر واقع در بلوار نصر هدایت می‌کنند.

وی افزود: اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی در سال جاری متوقف نشده و این طرح در بلوار جمهوری اسلامی، بلوار نصر و بلوار آزادگان در دستور کار شهرداری بوده و در حال اجرا است.

شهردار یزد با تأکید مجدد بر اینکه در اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی، روان آب‌ها به هیچ عنوان به قنوات متروکه هدایت نمی‌شود، اعلام کرد: تمام تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد در اجرای این پروژه، پیشگیری از مسدود شدن مسیرهای اصلی شهر، احیای مسیل مرکزی و هدایت آب‌های باران به سفره‌های زیرزمینی به صورت امن است تا فضایی شاداب برای شهروندان به دور از مشکلات ناشی از آب‌گرفتگی به وجود آید.

کد خبر 750931

دیگر خبرها

  • ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری
  • لازمه مدیریت کارآمد شهرها ایجاد شهرهای هوشمند است
  • طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود