Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@01:16:04 GMT

یک پسر ۱۴ ساله، قدبلندترین نوجوان جهان

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۷۴۲۹

یک پسر ۱۴ ساله، قدبلندترین نوجوان جهان

به گزارش تابناک، این نوجوان با ۲ متر و ۲۱ سانت قد و با وجود اینکه هنوز فرصت رشد دارد، رکورد جدید گینس در رده نوجوانان جهان را از آن خود کرد.

پدر این نوجوان می‌گوید: مین وقتی کودک بود او را به بیمارستان بردیم و دکتر‌ها گفتند که قد غیرعادی او به علت بیماری نیست بلکه با والدین و اجداد خود رفته است و به دلیل ژنتیک قد خیلی بلندی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامی که او به نوجوانی رسید با سرعت بالایی رشد کرد به گونه‌ای که صندلی ویژه و لباس‌هایی متناسب با قدش نیاز دارد که برای او دوخته می‌شود. او مشکلات زیادی دارد مثلا به سختی می‌تواند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کند و از مکان‌های تفریحی و وسایل بازی نمی‌تواند استفاده کند.

قدبلندترین نوجوان جهان

همکلاسی‌های این نوجوان چینی او را «یاو مینج کوچک» به یاد بسکتبالیست چینی با ۲ متر و ۲۹ سانت قد صدا می‌کنند.

این نوجوان از ضعف استخوان‌های طولی و بلند بدن خود همچون دست و پا رنج می‌برد و تاکنون چند عمل جراحی بر روی او انجام شده است.

در جشن تولد ۱۴ سالگی این نوجوان نمایندگان گینس حضور یافته و قد او را ثبت و رکورد جدید را به نام او ثبت کردند.

قدبلندترین نوجوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه مهرداد سپهری پسر 14 ساله ژنتیک علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه مهرداد سپهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت

مجید اصغری در گفت و گو با خبرنگار مهر از فوت مرد ۳۰ ساله‌ای در پی گازگرفتگی خبر داد و افزود: این حادثه در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ به آتش نشانی اطلاع داده شد، که بلافاصله تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: این حادثه در شهرک نقش جهان و به علت نشت گاز شهری رخ داده بود، که با حضور عوامل آتش‌نشانی و بررسی محل حادثه جسد مردی حدوداً ۳۰ ساله مشکوک به گاز گرفتگی پیدا شد.

مسئول آتش نشانی پیشوا گفت: علت اصلی و دقیق فوت توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود.

کد خبر 6089036

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • دخترى كه با طلا و ركورد شكنى به قولش عمل كرد
  • (ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد
  • ببینید | لحظه شکستن رکورد سنگین‌ترین مشت جهان
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت