Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، علی بیگدلی گفت: وضعیت مناظرات انتخاباتی در سال 2020 با دیگر مناظراتی که وجود داشته فرق کرده است. پایبندی به اصول کاهش یافته و خلاء اخلاقیات و نوعی بلاتکلیفی در میان مناظره کنندگان دیده می شود. در مورد جمهوری خواهان این امر بیشتر مشهود است چرا که ترامپ به عنوان کاندیدای آنها در صحنه حضور پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما دموکرات ها هم چه در مناظرات چه در روند تبلیغات خود از اخلاقیات در مناظره دور شده اند.جلسه قبل که مناظره بین ترامپ و بایدن برگزار شد، به دلیل سخنان تند و تیز دو رقیب علیه همدیگر، این برنامه مورد توجه بیشتری قرار گرفت. قرار بود دور دوم مناظرات در مورد مسائل بین المللی باشد اما تصمیم عوض شد و موضوعات داخلی آمریکا مورد بحث قرار گرفت تا توجه مردم آمریکا جلب شود.

این کارشناس افزود: برای آنها مسائل بین الملل اهمیت کمتری نسبت به مشکلات داخلی و حل آنها دارند.در مناظره مواردی که مطرح شد و مورد توجه قرار گرفت؛ اولی کرونا بود که ترامپ به دلیل عملکردش در این حوزه مورد انتقاد شدید است، به همین خاطر بایدن دست بالا را داشت. بعدی مساله مالیات بود که این موضوع هم برای مردم بسیار مهم است که باز هم به نفع بایدن تمام شد. در اتهام زنی البته بایدن همانطور که انتظارش می رفت، در موضع ضعف قرار گرفت. بحث بیمه هم مطرح شد. ترامپ که از دید یک سرمایه دار مخالف دخالت دولت؛ اوباماکر را باطل کرده، در معرض ضعف قرار گرفت و بایدن در این مورد هم جلو افتاد. ترامپ در مناظره دوم می خواست ایالت هایی را که اساسا مایل به جمهوری خواهان هستند را مجاب کند و بایدن هم روی همین اختلاف رای ای که در نظر سنجی ها از آن یاد می شود اصرار دارد. به همین دلیل است که این دو در مناظره دوم استراتژی متفاوتی را انتخاب کردند.

مشروح این گفتگو را اینجا بخوانید.

311311

کد خبر 1447930

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا جوزف بایدن دونالد ترامپ قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ترامپ متهم است که از طریق وکلای خود به استورمی دنیلز بازیگر فیلم های مستهجن حق السکوت پرداخته است.

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان