Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو کونته گفت پیروزی 5-0 مقابل شاختار در لیگ اروپا به بازی فردا ارتباط چندانی ندارد. 

اینتر تلاش می کند پس از توقف مقابل مونشن گلادباخ، مقابل شاختار به پیروزی برسد تا شانس خوبی برای صعود به دست آورد. آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل شاختار در لیگ قهرمانان اروپا گفت:

فکر می کنم اینتر به آرامی در حال به دست آوردن دوباره چهره اروپایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسیر زیبای فصل گذشته در لیگ اروپا به ما تجربه بیشتری داد. باید به صحبت در مورد ذهنیت، انگیزه و دفاع از جلوی زمین ادامه دهیم. فکر می کنم این مسیر درست است. 

روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز قطعا مقابل شاختار در ترکیب اصلی هستند

مطمئنم روملو و لائوتارو هنوز جا برای پیشرفت دارند. آنها می توانند برای تیم حتی مهم تر از اکنون باشند اما پیش از مقایسه با سایرین، حیاتی است که عنوانی کسب شود. 

اینتر دو ماه پیش مقابل شاختار قرار گرفت و 5-0 پیروز شد

فکر می کنم نمی توان این بازی را با آن بازی مقایسه کرد زیرا ما در آن بازی بی نقص کار کردیم. از نظر دفاعی و هجومی نزدیک به بی نقص بودیم و خیلی مهم است تا دوباره یک بازی بسیار با دقت در تمام جوانب انجام دهیم. شاختار تیم قدرتمندی با برزیلی های زیاد است که از نظر تاکتیکی و تکنیکی خوب کار می کنند و بسیار سریع هستند. هرگز نمی خواهم در فاز هجومی و دفاعی، حالت انفعالی داشته باشیم. دوست دارم تیم همانطور که در تمرینات کار کرده ایم، برای خلق موقعیت کار کند. 

شما نمی توانید بدون ارزش های مهم، 3 گل مقابل رئال مادرید بزنید. امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم و آنچه را که تمرین کرده ایم، در زمین به نمایش بگذاریم. ما بازی های آنها را نگاه کرده ایم و شاختار هم قطعا بازی های ما را دیده است. آنها تیم قدرتمندی هستند. شاختار حالا در فوتبال اروپا یک واقعیت است. 

از آنها تمجید می کنم زیرا می توانند همیشه در بازار بازیکنان قدرتمندی پیدا کنند. یادم می آید با یوونتوس در لیگ قهرمانان مقابل آنها بازی کردیم. آنها بازیکنان بسیار قدرتمندی داشتند که در آن زمان کمتر کسی می شناخت: ویلیان، داریو سرنا، مخیتاریان و فرناندینیو. امروزه هم آنها بازیکنان با ارزشی دارند. 

بررسی پزشکی نشان داده که سنسی مشکل چندانی ندارد اما او و سانچز در دسترس نیستند:

دانستن زمان ریکاوری سنسی سخت است. در تست های اخیر پزشکی او مشکل مصدومیت نشان نداده اما خودش می گوید مشکلی وجود دارد. ما حالا باید عمیق تر شرایط او را بررسی کنیم. سانچز فقط کمی خسته است اما کار درست این است که بگذاریم ریکاوری کند. ما مصدومیت او در بازی های ملی را دستِ کم نمی گیریم. 

بیشتر بخوانید:

پیش بازی شاختار دونتسک-اینتر؛ اوکراینی ها حریفان مورد علاقه نراتزوری 

لائوتارو مارتینز: نمی دانم فردا چه پیش می آید؛ امروز می توانم بگویم در اینتر هستم و خوشحالم

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس نقاب دروغین حقوق بشر را از چهره ایالات متحده انداخت

مسعود پیرنداخ در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب در سخنانی اظهار داشت: با مطالعه دقیق تاریخ متوجه دشمنی کشورهای اروپایی و غربی با مسلمانان خواهیم شد تا جایی که در برهه‌هایی از تاریخ شاهد درگیری نظامی بین مسلمین و کشورهای مسیحی و اروپایی بوده‌ایم که بارزترین نمونه برای این تقابل بین مسلمین و کفار جنگ‌های صلیبی می‌باشد که نهایتاً با پیروزی مسلمین به رهبری سردار صلاح الدین ایوبی به پیروزی رسیدند.
 
این کارشناس رسانه ادامه داد: ولی بعد از چندین قرن دوباره شاهد تهاجم کشورهای اروپایی و مسیحیان و یهودیان به سمت بیت المقدس و فلسطین کنونی بودیم و نهایتا رژیم جنایتکاری به نام اسرائیل غاصب که هیچ بویی از انسانیت و تمدن نبرده است سرزمین فلسطین را با زور و قتل و کشتار تصاحب شد.
 
پیرنداخ عنوان داشت: امروز می بینیم که رژیم صهیونیستی بدون توجه به مجامع بین المللی و حقوق بشر سخت‌ترین و شدیدترین جنایات را علیه مردم غزه و فلسطین اعمال می کند که این خود «نسل کشی» مسلمین تعبیر می شود.
 
این کارشناس و فعال رسانه با تاکید بر اینکه سکوت مجامع جهانی بعد از ۲۰۰ روز ظلم و جنایت و تجاوز صهیونیست‌ها باعث برانگیخته شدن بسیاری از روشنفکران و آزادی‌خواهان و دانشجویان جهان شد، یادآور شد: امروز به عینه می‌بینیم در یک حرکت استثنایی و بزرگ دانشجویان کشورهای اروپایی و آمریکایی با تجمع و تظاهرات در سطح شهرها علیه رژیم غاصب اسرائیل موضع خود را صراحتا اعلام کرده‌اند و در مقابل حمایت خود را از غزه نشان داده‌اند.
 
پیرنداخ افزود: شدیدترین و گسترده ترین این تجمعات و اعتراضات دانشجویی را در کشور آمریکا می‌بینیم و جالب اینجاست که بسیاری از معترضان به جنایات صهیونیست‌ها توسط پلیس آمریکا به بدترین نحو ممکن دستگیر می‌شوند و این خود نشان می‌دهد که ظاهر آزادی خواهانه آمریکا تنها یک شعار برای فریب افکار عمومی در سطح جهان می‌باشد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان ساخت: بی‌گمان فلسطین از آن فلسطینیان خواهد بود و اسرائیل و دیگر هم پیمانانش دست به هر کاری بزنند هرگز به این خواسته های شیطانی خود که همانا از بین بردن فلسطین و غزه است نخواهند رسید زیرا وعده الهی در این است که مستضعفان بر مستکبران پیروز شوند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری
  • هالند: صحبت‌های روی کین؟ به حرف‌های این مرد اهمیتی نمی‌دهم
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • دست بالای رُم برای پایین آوردن رقم بند خرید آزمون
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس نقاب دروغین حقوق بشر را از چهره ایالات متحده انداخت