Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام یوسف احمدی, مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه از تشکیل قرارگاه عملیاتی شهید حاج قاسم سلیمانی جهت مبارزه با کرونا در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  با اشاره به اینکه ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی جدای از سایر نهادها و ارگان ها است، اظهار داشت: امروز این سازمان در ماموریت جدیدی قرار گرفته است چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نیروهای جوان، مومن، صالح و انقلابی همانند موج اول کرونا وارد میدان شوند و مسائل مربوط به آن را پیگیری کنند که مرکز فرماندهی این مهم مساجد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: امروز تنها برگزاری فریضه نماز در مساجد تعطیل شده است اما فعالیت های خدمت رسانی به مردم که همواره از صدراسلام تا کنون مساجد بوده اند ادامه دارد و البته باید امروز نیز مساجد به همان کارکرد صدر اسلام باز گردند.

این مسئول با اشاره به اینکه درخواست تشکیل گروه های محله محور با محوریت مساجد را داشتیم، بیان داشت: این گروه ها می توانند خدماتی از جمله گندزدایی، اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه، کمک نیروهای جهادی و انقلابی به دانشگاه علوم پزشکی، کادر درمان و حضور در بیمارستان هایی که درگیر کرونا هستند، راه اندازی مراکز مشاوره را ارائه دهند.

وی گفت: در حال حاضر ماموریت ما حضور در بین آحاد مردم برای کمک رسانی و مقابله با این ویروس منحوس است.

حجت الاسلام احمدی از تشکیل قرارگاه عملیاتی حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: برای کارکنان و مرتبطین با سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ماموریت هایی در قالب این قرارگاه تعریف شده است که در این راستا به ارائه خدمت می پردازند و با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ورود نیروهای انقلابی، صالح و مومن برای خدمت به مردم امروز این قرارگاه تشکیل شد و تیم های مورد نظر دسته بندی شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی همه برای مقابله با دشمن به میدان آمده بودند، خاطر نشان کرد:  در حال حاضر وضعیت جنگ تغییر پیدا کرده است و با توجه به ماموریت سازمان تبلیغات که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند هر کار بر زمین مانده جمهوری اسلامی را انجام دهند، امروز هم در مبارزه با ویروس منحوس کرونا پای کار آمدیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: از اصحاب رسانه نیز می خواهیم تا در انجام ماموریت های قرارگاه عملیاتی حاج قاسم سلیمانی و نیز در ساماندهی و پشتیبانی نیروهای صالح، انقلابی و مومن ما را یاری رسانند.

منبع: دانا

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی قرارگاه عملیاتی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم آزاده جانباز داود نظام اسلامی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت خادم الشهدا شهید محمد سلیمانی با اشاره به اینکه دشمن امکان آسیب رساندن به این انقلاب و نظام را ندارد، اظهار کرد: چرا که خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه شهید محمد سلیمانی یکی از جوانان فعال در عرصه انقلاب بود، افزود: افرادی چون شهید سلیمانی ضمن جانفشانی با خدا معامله کردند و چراغ راه شدند لذا آرامش امروزمان را از برکت خون شهدا داریم.

امیر اسلامی پیشرفت‌های دفاعی و نظامی کشور را مدیون رشادت و دلیرمردی شهدا و جانبازانی دانست که آینده کشور را به نفع شخصی خود ترجیح دادند، ادامه داد: عزت و سربلندی ایران در زمان دفاع مقدس با حداقل امکانات نظامی به دست آمد.

وی با اشاره به اینکه ابرقدرت‌ها گفته‌اند شما دست از سیستم دفاعی موشکی تان بردارید تا با شما مذاکره کنیم، گفت: اگر ما از نظر تسلیحات نظامی قوی نبودیم امروز چگونه می‌توانستیم جواب گستاخی اسرائیل و ابرقدرت‌ها را بدهیم.

امیر سلامی اضافه کرد: اسرائیل کودک کش آنقدر گستاخ شده که جوانان و دانشمندان هسته‌ای چون احمدی روشن، علی محمدی ما را چه در قلب تهران چه در سوریه به شهادت می‌رساند و با بی شرمی تمام مسؤولیت ترور آنان را بر عهده می‌گیرد.

رئیس شورای ایثارگران قرارگاه اجرایی گام دوم انقلاب اظهار کرد: اگر درایت و آینده نگری رهبر انقلاب نبود چگونه می‌توانستیم جواب ابرقدرت‌ها یی که برای حمله به کشور ما لحظه‌ای درنگ نداشتند می‌دادیم.

وی به شب عملیات غرورآفرین «وعده صادق» اشاره کرد و ادامه داد: این اقتدار و قدرت موشکی ایران یک هشدار به کشورهای ابر قدرت و یک نقطه امن برای جهان اسلام و کشورهای اطراف ایران ایجاد کرد.

امیر سلامی با بیان اینکه دنیا اعلام کرد که ایران سالگرد چهل سالگی خود را جشن نخواهد گرفت، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تیر خلاص بر پیکره استکبار وارد کرد و بیانیه گام دوم انقلاب را ابلاغ نمودند که همگان امروز دور اندیشی، هوش، جسارت حضرت آقا را مشاهده می‌کنیم.

گفتنی است، شهید محمد سلیمانی ۸/ ۱/ ۱۳۶۶ در شهرستان رودسر و در خانواده‌ای متدین و عاشق اهل بیت (ع) متولدشد و ۱۳۸۹/۱/۶ در سن ۲۳ سالگی در میشداغ به عنوان مسؤول تدارکات یگان اعزامی بسیج به شهادت رسید، محل دفن این شهید گرانقدر در گلزار شهدا رودسر می‌باشد.

کد خبر 6088230

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است