Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه الرایه قطر در مطلبی به نقل و انتقالات لیگ ستارگان این کشور پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه الرایه قطر به بررسی تحلیل تغییرات صورت گرفته در تیم‌های قطری پرداخته که در این بین به سیطره با سابقه ایرانی‌ها خصوصا اختصاص سهمیه آسیایی باشگاه‌های قطری به جذب لژیونرهای ایرانی اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این روزنامه در بین 12 تیم لیگ قطر تیم فوتبال القطر تنها تیمی است که سهمیه 5 بازیکن خارجی خودش را تکمیل نکرده و هنوز می‌تواند یک بازیکن آزاد آسیایی جذب کند تا جانشین رشید اف ازبک شود. گفته می‌شد بشار رسن عراقی در آستانه توافق با القطر است اما این انتقال نهایی نشد.

با توجه به سهمیه 5 بازیکن خارجی برای هر تیم قطری امکان جذب 60 بازیکن خارجی در لیگ این کشور وجود دارد که تا پایان نقل و انتقالات 58 بازیکن خارجی جذب شده و البته القطر همچنان می‌تواند دو بازیکن دیگر خارجی را از سهمیه آزاد جذب کند.

به نوشته الرایه در این فصل 17 بازیکن جدید راهی لیگ قطر شده که سابقه حضور در این کشور را نداشته‌اند. همچنین این 58 بازیکن از 24 کشور و 5 قاره مختلف جهان به قطر آمده‌اند.

در حال حاضر سه کشور ایران، الجزایر و برزیل هر کدام 7 بازیکن در لیگ ستارگان قطر دارند و از این نظر صدرنشین جدول بازیکنان خارجی لیگ این کشور به شمار می‌روند. این در حالی است که باشگاه القطر در آستانه توافق با یوسف بلایلی الجزایری قرار دارد و در صورت جذب این بازیکن الجزایر 8 نماینده در فصل جاری لیگ ستارگان قطر خواهد داشت.

سیطره ایرانی بر سهمیه‌های آسیایی

الرایه همچنین با درج عنوان «سیطره ایرانی بر سهمیه‌های آسیایی» نوشت: بازیکنان ایرانی بیشترین حضور را در سهمیه‌های آسیایی باشگاه‌های قطری به خود اختصاص داده‌اند. 7 بازیکن ایرانی در 6 تیم لیگ ستارگان قطر عضویت دارند که سهم العربی دو بازیکن است. شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس آخرین بازیکنی بود که در ساعات پایانی نقل و انتقالات به الریان پیوست. مهدی ترابی و مهرداد محمدی عضو تیم العربی هستند، امید ابراهیمی در الاهلی، پژمان منتظری در الخریطیات، روزبه چشمی در ام صلال، و رامین رضاییان در الدحیل بازی می‌کنند.
در ادامه این گزارش آمده که  امید ابراهیمی تنها لژیونری است که به لیگ قطر بازگشته، بازیکنی که فصل گذشته در یوپن بلژیک حضور داشت و در این فصل به الاهلی بازگشت.

الرایه انتقال شجاع خلیل‌زاده را یک خرید متمایز در خط دفاع ارزیابی کرده و نوشته است: الریان در آخرین ساعات نقل و انتقالات موفق شد بازیکن قلب دفاع پرسپولیس و مدافع ایرانی  را به خدمت بگیرد. خلیل‌زاده در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد قدرتمندی داشت و مثل صخره‌ای می ماند که اهداف مهاجمان را خنثی می‌کرد. موفقیت الریان در این انتقال موجب تقویت خط دفاعی این تیم خواهد شد و بازی‌های گذشته به خوبی نشان داده که الریان به این مدافع ایرانی نیاز دارد.

واکنش شجاع خلیل‌زاده به بوسیدن لوگوی الریان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده شجاع خلیل زاده نقل و انتقالات بازیکن خارجی لیگ ستارگان خلیل زاده لیگ قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر، نساجی مازندران در قائمشهر میزبان پرسپولیس است.

پرسپولیس که فصل پیش در این شهر جام قهرمانی را بالای سر برده بود، به سه امتیاز این مسابقه حساس نیاز مبرمی دارد.

باشگاه پرسپولیس برای این بازی پوستری با پیراهن دوم و مشکی رنگ این تیم طراحی کرد که در آن حضور سینا اسدبیگی کنار علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی خودنمایی می‌کند.

اسدبیگی در دیدار جام حذفی یک سوپرگل زد و یک پاس گل داد و حالا باید دید پس از نیمکت نشینی مقابل سپاهان، در بازی با نساجی چه عملکردی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • یک ایرانی در لیگ کره شاگرد پائز شد!
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • پائز در لیگ کره جنوبی یک بازیکن ایرانی دارد!
  • برداشت جلبک‌های دارویی از سواحل صخره ایی منطقه رمین چابهار
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟
  • ۸۰۰۰ سال پیش، انسان‌ها به اعماق غار تاریک فرانسوی رفتند؛ اما چگونه؟ (+عکس)