Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس شورای شهر تهران با اشاره به شرایط فعلی کشور گفت: پیشنهاد دادم تهران به مدت دو هفته کاملا تعطیل شود که متأسفانه دولت اصلا توجهی به این پیشنهاد نکرد.

محسن هاشمی در حاشیه برگزاری دویست و چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با انتقاد از ستاد مبارزه با کرونا در تهران اظهار کرد: هفته گذشته بنده پیشنهادی را مبنی بر تعطیلی کامل دو هفته‌ای تهران را مطرح کردم که این ستاد اصلا عنایتی را به این پیشنهاد نداد و از این اتفاق متأسفیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این شرایط و با توجه به وضعیت اقتصادی که شرایط مطلوبی هم ندارد دولت اقتصاد را نسبت به بهداشت و سلامت مردم ترجیح داده است، گفت: چنانچه اقتصاد وضعیت بهتری داشت قاعدتاً دولت به سلامت بهداشت مردم در این شرایط عنایت ویژه‌تری را داشت.

رئیس شورای شهر تهران با تأکید مجدد بر اینکه اقتصاد وضعیت خوبی را ندارد گفت: با توجه به این شرایط و عدم توجه دولت به موضوع بهداشت و سلامت نتیجه‌اش شرایط فعلی می‌شود.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۳۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در سفر به عربستان در دیدار با همتای عربستانی خود 5 پیشنهاد مطرح کردم که همه مورد موافقت قرار گرفت.

به گزارش فارس؛ سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که برای شرکت در اجلاس 50 امین سال تاسیس بانک توسعه اسلامی به عربستان سفر کرده است ، در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: « در عربستان گفتگوی بسیارسازنده‌ای با همتای سعودی داشتیم.

فیصل ابراهیم با هر ۵ پیشنهاد ایران موافقت نمود و بر تدوین نقشه‌راه همکاری‌های اقتصادی بخش دولتی - خصوصی و سرعت در اجرای آن، تاکید کرد.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تعطیلی ۲ هزار واحد تولیدی و بیکاری ۱۹۸ هزار نیروی کار
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با ۵ پیشنهاد ایران
  • کارت سوخت رانندگان باطل می شود!
  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها