Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@22:57:19 GMT

پایان فیلمبرداری «صدا» با بازی هانا کامکار

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۳۷۲۳

پایان فیلمبرداری «صدا» با بازی هانا کامکار

فیلمبرداری فیلم کوتاه «Voice» به کارگردانی علی عبدالهی به پایان رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی پروژه، تصویربرداری فیلم کوتاه «Voice» به نویسندگی و کارگردانی علی عبدالهی و تهیه‌کنندگی حامد قریب به پایان رسیده و برای طی کردن مراحل پس از تولید، روی میز تدوین قرار گرفت.

عبدالهی از جمله نویسندگان در عرصه تئاتر و ادبیات داستانی بوده که پیش از این نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه «تجربه» را نیز برعهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم «Voice» برشی از زندگی یک صدابردار سینما است که در حین رساندن مسافران، شب و روز را در یک ماشین و با شنیدن صداهایی که از زندگی عاشقانه خود ضبط کرده سپری می‌کند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «هانا: اگه یه روز دلت برام تنگ شه چیکار می‌کنی؟ ابی: خیلی صدات و گوش می‌دم.»

هانا کامکار، ابراهیم عزیزی، خلیل ظروفچیان بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم کوتاه که به طور کامل در یک ماشین ضبط شده، برای شرکت در جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده می‌شود.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به حامد قریب تهیه‌کننده و مدیر تولید، شاهین طوفان مدیر تصویربرداری، محسن نانکلی صدابردار، علی گورانی تدوین، سروش حسین‌جانی دستیار کارگردان، ناهید رضایی منشی صحنه، محمدرضا امینی، حمزه نصیری، محمد جواد کبیری گروه فیلمبرداری، علیرضا خضرایی عکاس، شادان کمیلی گریم، کیان عزیزیان تدارکات، سهراب تیموریان سینه‌موبیل و سعید موسوی ساخت عروسک اشاره کرد.

کد خبر 451970

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فیلم فیلم سینمایی فیلم کوتاه هانا کامکار فیلم کوتاه صدا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمبردار سینمای ایران درگذشت


به گزارش تابناک، رضا شیخی مدیر فیلمبرداری سینمای ایران شب گذشته پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری دار فانی را وداع گفت.

تصویربردار و نورپرداز فیلم‌های سینمایی «جا به جا»، «مرهم» و «کنعان»  و مدیر فیلمبرداری سریال‌های «بچه مهندس»، «تنهایی لیلا» و «جراحت» را برعهده داشت.

‎او کار حرفه‌ای خود را به عنوان مدیر فیلمبرداری در سال ۱۳۸۷ از تلویزیون و با سریال «گل‌های گرمسیری» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور آغاز کرد.

دیگر خبرها

  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • پایان فیلمبرداری "خالد" در زیگورات
  • از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خندیدن به «قضاوت»
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!