Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان طی نامه‌ای از دست‌اندرکاران هفته تربیت بدنی به دلیل برگزاری برنامه‌های این هفته تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر طی نامه‌از تلاش‌های صورت گرفته در هفته تربیت بدنی تقدیر به عمل آورد.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بدینوسیله ضمن تشکر از رییس و اعضای محترم ستاد هفته تربیت بدنی و ورزش، از همراهی و مشارکت دستگاه ها و نهادهای عضو ستاد و به ویژه وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم تحقیقات و فناوری، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، کشور، بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سازمان‌های صداوسیما، تربیت بدنی نیروهای مسلح، بسیج ورزشکاران و تربیت بدنی بسیج، ورزش شهرداری تهران و شهرهای بزرگ ایران و دهیاری‌ها و شهرداری های کشور در برگزاری هرچه شایسته برنامه‌های این هفته قدردانی می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از مشارکت گسترده ادارات کل ورزشو جوانان استان ها، و فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی در مراکز استانها و شهرستان ها در ایجاد زمینه و فرصت برای مشارکت گسترده مردم در برنامه و فعالیت‌های ورزشی صمیمانه سپاسگزارم.

خوشبختانه در این هفته و به لطف تلاش تمامی همکاران عزیز در بخش های مختلف ورزش، ضمن اجرای بیش از ده هزار برنامه متنوع ورزش همگانی و رقابتی در فضای میدانی و مجازی، شاهد افتتاح بیش از یکصد و سی پروژه شهری و روستایی و افتتاح بیش از ۴۵۰ خانه ورزش روستایی در استان های کشور بودیم.

امیدوارم در ماه‌های باقیمانده دولت تدبیروامید همچنان با هماهنگی و هم‌افزایی مجموعه نهادها و دستگاه‌های مرتبط با ورزش، شاهد تحقق و اجرای برنامه‌های ورزشی در جهت ارتقاء سلامت و نشاط مردم عزیز در اقصی نقاط کشور باشیم و دست‌اندرکاران ورزش کشور همچنان با تمام توان و با عزمی راسخ و استوار در جهت خدمت به مردم بزرگوار و شریف ایران اسلامی در مسیر تحقق اهداف توسعه ورزش کشور در ابعاد همگانی و قهرمانی گام های موثری بردارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان هفته تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان  با اشاره به فرا رسیدن هفته معلم و گرامیداشت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) گفت: برنامه‌های هفته معلم با نواختن زنگ سپاس معلم و شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و براساس روز شمار در استان اجرا می‌شود.
ولی موسوی افزود: آیین نمادین زنگ «سپاس معلم» یازدهم اردیبهشت ماه با حضور مسئولان استانی ساعت ۸ صبح در دبستان پسرانه شاهد یاسوج، نواخته خواهد شد.
وی دیدار معلمان با مقام معظم رهبری در ۱۲ اردیبهشت، نشست خبری با خبرنگاران با هدف تبیین برنامه‌های هفته معلم، برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی با حضور معلمان خلاق، ایثارگر و فداکار، تهیه مستند و کلیپ از برنامه‌های خودجوش دانش آموزان برای تکریم منزلت معلمان خود در مدارس و تهیه تیزر از افراد شاخص علمی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و نخبه در رابطه با معلم را، از جمله برنامه‌های هفته معلم عنوان کرد.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ادامه داد: دیدار با خانواده‌های معلمان شهید، جانباز و ایثارگر، سخنرانی مدیرکل و روسای آموزش وپرورش قبل از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه، برپایی میز خدمت، برگزاری دوره‌های ضمن خدمت، مسابقات کتابخوانی از کتب استاد شهید مطهری و تجلیل از ۱۰۲ نفر از معلمان و مدیران نمونه استانی و شهرستانی را، بخش دیگری از برنامه‌های هفته معلم در استان است.
موسوی، تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی را، از مهمترین رسالت‌های معلمان عنوان کرد و گفت: دستگاه تعلیم و تربیت در آبادانی ایران اسلامی نقش تاثیر گذاری دارند که در این راستا معلمان نقش محوری دارند.
 وی از استاد شهید مطهری به عنوان یک الگوی تمام عیار برای معلمان یاد کرد و افزود: معلمان با الگو قراردادن شهید مطهری می‌توانند به خوبی به رسالت خود عمل کنند.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه سجایای اخلاقی شهید مرتضی مطهری نیاز امروز جامعه ما است بیان کرد: این شهید گرانقدر، کار‌های عمیق فکری در حوزه تعلیم و تربیت دارد که باید بیش از هر زمان دیگری به آن توجه شود.
وی در پایان از مشارکت دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های هفته معلم خبرداد و گفت: درهفته گرامیداشت مقام معلم ۴۰۰ برنامه در استان اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه