Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی قطع 17 ساعته ارتباطات تلفن و اینترنت در شهرستان دلگان مردم و مسئولان این منطقه ابراز گلایه مندی کرده و خواستار رفع هرچه سریعتر این مشکل شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، یکی از مهمترین چالش های امروز در سطح کشور بحث قطعی ارتباطات تلفن همراه و ثابت و اینترنت بوده که متاسفانه این امر در سیستان وبلوچستان بیش از سایر نقاط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شماری از شهروندان و مسئولان شهرستان دلگان صبح امروز در ارتباطی که با این پایگاه خبری برقرار کردند ازقطع 17 ساعته ارتباطات تلفن و اینترنت در این شهرستان ابراز گلایه کرده و گفتند: با قطع کامل ارتباطات از ساعت 19 روز گذشته تا کنون امکان برقراری هیچگونه ارتباطی برای ما میسر نبوده و این مهم دردسرهای زیادی را برایمان به دنبال داشته است.

به گفته این افراد؛ قطع تلفن در سه شهر دلگان، بزمان و بمپور علیرغم اینکه مسئولان این منطقه را عاصی کرده اختلالاتی نیز در کسب و کار و زندگی شهروندان ب وجود آورده وموجب شده مردم در این شرایط کرونایی به جای ماندن در خانه برای یک تماس و پیام کوتاه چندین کیلومتر طی طریق کنند که این امر خطر ابتلا به کرونا را در بین مردم افزایش می دهد.

یکی از مسئولان شهرستان دلگان نیز گفت: در پی قطع طولانی ارتباطات تلفنی، شب گذشته برای انجام امورات اداری مجبور به طی کردن مسیر 70 کیلومتری تا منطقه چاهشور شدم که بتوانم مشکل را برطرف کنم.

قطع فیبرعامل اختلال در ارتباطات

نیک محمد بلوچ زهی، مدیرعامل شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: قطع فیبر مخابرات در 97 کیلومتری دلگان عامل اختلال در ارتباطات است.

وی گفت: رفع این مشکل نیاز به حفاری زیادی دارد زیرا اول باید قطعی در دلگان و بمپور حل شود که شب گذشته به علت تاریکی هوا رفع این معضل امکان پذیر نبوده است.

این مقام مسئول افزود: تا زمانی که امکان برقراری ارتباط میسر نشود، نمی توان علت دقیق قطع ارتباطات را بیان کرد زیرا آنتن دهی در این منطقه با مشکل مواجه شده است.

در تماسی که پیرامون بررسی بیشتر ابعاد این موضوع خبرنگار ما با محمد حسین عیدی زاد، مدیر منطقه ای شرکت مخابرات استان داشت، وی پاسخگوی تلفن خود نبود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ارتباطات تلفن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه مسئولان در نظام اسلامی باید همه تلاش خود را برای انجام ماموریتشان به کار بگیرند، گفت: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی بعد از ظهر امروز پنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: در نظام اسلامی وقتی کسی مسئولیتی به عهده دارد، در دو محور عمده در پیشگاه خداوند مسئول و پاسخگو خواهد بود.

وی افزود: نخستین محور، ماموریتی است که باید تمام تلاش خود را برای تحقق آن در حوزه اقتصاد و فرهنگ به کار بگیرد.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: محور دوم این است که در حوزه مدیریت هر کدام از ما چه میزان به مسائل شرعی و اخلاقی در درون دستگاه توجه می‌شود و نباید بگوییم این مورد شخصی است و به ما ربطی ندارد.

وی با اشاره به اهمیت این مسائل افزود: در این حوزه تدابیری اندیشیده شده و باید کمک شود ادارات و مجموعه‌های خدمت رسان کمک صادقانه و برادرانه‌ای به دستگاه‌های مسئول بدهند تا طرحی که آغاز شده به خوبی و موردپسند خداوند اجرا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آب مهمترین مسئله در شرق اصفهان است
  • روزی به نام تلفن!/الو... صدا میاد؟
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • طرح اجرای فیبرنوری کشور امسال به اتمام می‌رسد
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر