Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی‌و‌چهارمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی به صورت مجازی و با حضور حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی(دامت برکاته) ، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین دکترشهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی فردا آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سی‌و‌چهارمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی به صورت مجازی و با حضور حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی(دامت برکاته) ، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین دکترشهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی فردا پنجشنبه  8 آبان‌ماه رسما آغاز به کار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم افتتاحیه از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 8 آبان به صورت مجازی و از طریق سایت اصلی کنفرانس وحدت به آدرس  iuc.taqrib.ir/liveبرگزار می‌شود. براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از 167 شخصیت برجسته جهان اسلام از 47 کشور و  همچنین 120 سخنران داخلی به صورت وبینار پیرامون موضوعات کنفرانس به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.


پیش ‌بینی می‌شود 350 سخنران از مناطق مختلف جهان شامل آفریقا، غرب آسیا، شرق آسیا، آمریکای جنوبی، شبه قاره هند و... در کنفرانس سخنرانی داشته باشند که به زبان‌های مختلف فارسی، عربی، انگلیسی، ایتالیایی، روسی، مالایی، ترکی و... در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

این سخنرانی‌ها بر روی سایت اصلی کنفرانس وحدت به آدرس  iuc.taqrib.ir/live  و http://taghribnews.video بارگذاری می‌شود.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی کنفرانس وحدت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند

سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در دومین همایش بین‌المللی ایران و آفریقا دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سخنرانی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در دومین همایش بین المللی ایران و آفریقا دقایقی پیش آغاز شد.

دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ با حضور نمایندگانی در سطح مقامات عالی کشورهای آفریقایی از جمله وزرای اقتصادی بیش از ۳۰ کشور آفریقایی برگزار شد.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی اظهار کرد: فرآوری معادن در آفریقا بسیار مهم است و جمهوری اسلامی در این زمینه دانش دارد و می‎‌تواند به فرآوری معادن کمک کند.

وی افزود: کشت فراسرزمینی از دیگر ظرفیت‌های مهم است، تأمین مواد اولیه با قیمت مناسب می‌تواند برای همه فعالان اقتصادی و مراکز تولیدی از سوی آفریقا صورت گیرد.

این خبر درحال تکمیل است…

کد خبر 748038

دیگر خبرها

  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود