Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@03:07:49 GMT

طعنه تند محمود فکری به شایعه سازان

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۹۹۳۹

طعنه تند محمود فکری به شایعه سازان

محمود فکری سرمربی استقلال واکنش تندی به انتشار شایعه‌ای در فضای مجازی داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر درگیری محمود فکری و وریا غفوری منتشر شد که با واکنش شدید باشگاه استقلال روبرو شد. وریا غفوری هم شب گذشته با انتشار عکسی از محمود فکری در صفحه اینستاگرامش از سرمربی جدید خود حمایت کرد تا به این شایعات پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرغم آنکه به نظر این مسئله به پایان رسیده بود، محمود فکری در یک پست اینستاگرامی بسیار تند پاسخ شایعه‌سازان را داد تا نشان دهد با شروع سرمربی‌گری در استقلال شمشیرها را نیز برای حاشیه‌سازان از رو بسته است.

سرمربی استقلال با استفاده از کلماتی مانند بچه بازی و احمق نشان داد با کسی شوخی نخواهد داشت. او سپس پستی دیگر همراه با کاپیتان تیمش منتشر کرد تا به صورت کامل پرونده شایعه روز گذشته رو به صورت کامل ببندد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال سرمربی استقلال محمود فکر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد لیورپول محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت

سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر، رئیس پلیس فتای گیلان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه و رصد فضای مجازی، صفحه‌ای با ۲۶ هزار دنبال کننده در اینستاگرام شناسایی شد که اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی و سرو مشروب می‌کرد.

او افزود: بعد از اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا، متهم ۳۰ ساله پرونده در شهرستان رشت مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد.

به گفته رئیس پلیس فتای گیلان، طی بررسی‌های صورت گرفته این فرد با هدف کسب در آمد اقدام به بارگزاری و تبلیغات تصاویر نامتعارف در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده بود.

سرهنگ نقی‌مهر هشدار داد: افرادی که بخواهند با ترفند‌های مختلف و با انتشار محتوا‌های نامتعارف باعث رواج بی بند و باری و فساد در فضای مجازی و جامعه شوند پلیس فتا با همکاری دستگاه قضایی با آنها برخوردی قاطع و قانونی خواهد داشت.

او همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مجرمانه مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری و یا به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک/ واکاوی پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه دروغ درباره جامعه مسلمانان ژاپن
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • از شایعه تا واقعیت عضویت پدر مهران غفوریان در ساواک