Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اعظم (ص) ضمن محکوم کردن این اقدام، بیانیه‌ای صادر کرد که متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَا أَرْسَلْنَاکَ إِلَّا رَحْمَةً لِّلْعَالَمِینَ

پیام مهربانی، صلح و راستی پیامبر عظیم شأن اسلام از پس قرن‌ها همچنان به گوش می‌رسد و دل‌های مرده و سخت را به غمزه ملاطفت و مهربانی نرم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به گواهی تاریخ، خواب زدگان مُهر بر دهان خورده، یارای پذیرفتن نور را ندارند و چنان به خوی تعصب و دشمنی دچارند که نه زیبایی را می‌فهمند و نه آزادی را و هر دستاویزی را بهانه دمیدن بر آتش حماقت خود خواسته و آتش افروزی بی‌منطقشان می‌کنند.

ما معتقدیم که طراحان اصلی این جریان‌های افراطی سردمداران نظام سلطه و صهیونیست‌های هتاک هستند که در این هنگامه می‌کوشند با تولید وحشت و خشونت به نام اسلام، تئوری ناجوانمردانه اسلام هراسی را ترویج کنند و از این آب گل آلوده طرفی برای خود ببندند که برای مردمان آن دیار ثمری جز ناکامی در پی نداشته است.

به رئیس جمهور فرانسه توصیه می‌کنیم از ترویج توهین در روزنامه‌ها و رسانه‌ها دست بردارد و با ادیان دیگر به احترام رفتار کند. تجویز توهین و اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) به اسم آموزش آزادی بیان همچون تجویز آموزش بددهانی است و این تجویزها در نهایت به نزاع ختم می‌شود. به توطئه گران و طراحان این اقدامات شوم اعلام می‌داریم که با تولید نقاب‌های دروغین افراطی و خشونتی، اسلام حقیقی پنهان نمی‌ماند و مکرتان به خودتان باز خواهد گشت.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ضمن ابراز خشم از اقدامات دامنه دار رسانه‌های مغرض در توهین به ساحت مقدس پیامبر نور و مهربانی، جانب داری از این رویداد شوم را محکوم می‌کند. هشدار می‌دهیم که آتشی که اکنون در آن می‌دمید، ناگهان دامان بی‌کفایتی خودتان را خواهد گرفت، چرا که آزادگان و جوانمردان عالم تزویر و تاریکی را از نور و روشنی به راحتی تمیز می‌دهند. ما از همه مسلمانان در سراسر جهان می‌خواهیم با حفظ هوشیاری و بصیرت ورزی، تزویر توطئه گرانی که این بازی از پیش باخته را طرح کردند به خودشان برگردانند. ان شاء الله.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام فرانسه تقریب مذاهب بیانیه توهین به پیامبر اهانت به اسلام نشریه فرانسوی و اسلام هراسی مجمع تقریب مذاهب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقاب پشت نقاب

  اما حالا با اندکی تأمل و سنجیدن جوانب دیگر مسأله، می‌توانم هم با بله پاسخ دهم و هم با خیر.تغییر دادن من قبلی هیچ‌وقت غیر‌ممکن نیست، اشتباه ‌هم نیست فقط ممکن‌ است گاهی درست پیش نرود که در این صورت‌،اصلا جای نگرانی نیست.بعضا نوجوانان و کودکانی‌ را می‌بینیم که برای ورودبه جمع دوستان‌شان ازعلایق وسلایق شخصی خودچشم‌پوشی می‌کنندوبه خود واقعی‌شان پشت پا می‌زنند. حتی شاید خود را انکار کنند و خیال‌پردازی‌های‌شان را برای دیگران واقعیت جلوه دهند.این فرآیندها تحت شرایطی صورت می‌‌گیرد که هویت خود را گم کرده باشیم و به‌دنبال اندکی توجه، هر دری را بکوبیم!فقدان هویت چیزی نیست جزیک حفره‌ توخالی‌،درون ما! چیزی ‌است که تا به خودمان از بیرون نگاه نکنیم، نمی‌توانیم جای درستش را حدس بزنیم و سعی داریم با هیچ و پوچ اطراف پرش کنیم...
پس قدم اول برای تغییر، توجه گدایی کردن نیست، بلکه یک قدم از خود بیرون رفتن است.زمانی که از بیرون به خودمان نگاه می‌کنیم، با یک فرد جدید روبه‌رو خواهیم شد، فردی که نیاز به کمک دارد اما در عین حال، می‌داند چه می‌خواهد و برای جلب‌نظردیگران خود را پشت نقاب‌های مختلف حبس نمی‌کند. به عبارتی؛ او به خود ارزش می‌دهد.آزادانه می‌گردد و آنچه می‌خواهد راپیدا می‌کند،هرآنچه‌ که درونش را غنی و غنی‌تر کند. 

دیگر خبرها

  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • بزرگترین خدمت و جهاد خدمت به مردم است
  • خداوند از معلمان و دانشمندان به عنوان لوح محفوظ نام می‌برد
  • اگر جامعه فرهنگی آگاه باشد آن جامعه به پیروزی می‌رسد
  • پیام پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی بعد از توهین به هواداران زن پرسپولیسی
  • آمریکا در پشت نقاب حقوق بشر پنهان شده است
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس نقاب دروغین حقوق بشر را از چهره ایالات متحده انداخت
  • بیانیه آشوریان ارومیه در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم
  • نقاب پشت نقاب
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟