Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شیخ محمد علی امینی از علمای هرمزگان و جنوب ایران در اظهاراتی با محکومیت توهین رذیلانه رییس جمهور فرانسه به ساحت قدسی رسول خدا (ص) اظهار کرد: این عمل پرده از نیات اسلام‌ستیزان صهیونیستی برداشت.

وی افزود: خداوند متعال در آیه 8 سوره صف در قرآن کریم می‌فرمایند: «یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ» یعنی کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آیه بهترین پاسخ به افکار منحرف و اندیشه‌های باطل رییس جمهور فرانسه در دشمنی با اسلام است.

رییس مدرسه دینی سلطان‌العلمای بندرلنگه خاطرنشان کرد: توهین‌های رذیلانه و مکرر رئیس جمهور فرانسه (ماکرون) به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در واقع یک جریان خاص است که پرده از نیات اسلام ستیزان صهیونیستی و سردمداران آن بر می‌دارد.

وی همچنین تأکید کرد: کشورهای اسلامی بایستی با اتخاذموضعی محکم و یکپارچه درس محکمی به این یاوه‌گو وامثالش بدهند تا هیچکس بعدازاین  جرات اهانت به مقدسات مسلمانان رانداشته باشد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان بندرلنگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تی‌آرتی، «دانیل نوبوآ» رییس‌جمهور اکوادور با انتشار پیامی تصاویری اعلام کرد که به علت آنچه «درگیری مسلحانه داخلی» نامید، در پنج استان ساحلی این کشور اعلام وضعیت اضطراری شده است.

روز یکشنبه در پی وقوع حمله مسلحانه در شهر «گوایاکیل» واقع در جنوب غربی اکوادور، دست کم هفت نفر کشته شدند. رسانه‌های محلی در حالی به نقل از پلیس اکوادور این خبر را اعلام کرده‌اند که چندی پیش شهروندان این کشور با شرکت گسترده در همه‌پرسی درباره اعمال تدابیر سختگیرانه و سرکوب دارودسته‌های تبهکاری، با اکثریت قاطع به این اقدام رای دادند.

افراد مسلح نقاب‌دار که قاچاقچیان زندانی برخی از آنها را اجیر کرده بودند، در ماه ژانویه به یک شبکه تلویزیونی که در حال پخش زنده بود، یورش بردند. پس از این حادثه، دنیل دوبوآ، رییس جمهور ۳۶ ساله اکوادور در این کشور وضعیت «جنگ مسلحانه داخلی» اعلام کرد و حدود ۲۰ باند تبهکار را در فهرست «تروریستی» قرار داد.

کد خبر 6093820

دیگر خبرها

  • کامرون ایده اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • کامرون ایده ماکرون در مورد اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات غزه ناشی از ترویج اومانیسم در مراکز آموزشی است
  • مکرون: اعزام نیرو به اوکراین را منتفی نمی‌دانم
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین