Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@00:19:13 GMT

فردا مداحان تهران پای صندوق رأی می‌روند

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۶۱۷۵

فردا مداحان تهران پای صندوق رأی می‌روند

روح‌الله عبداللهی دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری انتخابات کانون مداحان استان تهران گفت: انتخابات کانون مداحان استان تهران سوم مردادماه سال جاری برگزار شد که با توجه به شیوع بیماری کرونا این انتخابات از مجموع ۱۹ اداره استان تهران، تنها در ۵ اداره پردیس، شهرری، رباط‌کریم، دماوند و ورامین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مداحان فردا پای صندوق رأی می‌روند

وی با بیان اینکه فرمانداری‌ها اجازه برگزاری انتخابات در برخی ادارات را در آن زمان ندادند، گفت: با مجوز صادر شده بناست فردا جمعه نهم آبان‌ماه، انتخابات در ۱۴ اداره دیگر برگزار شود که برای این منظور مداحان باید با حضور در این ادارات نفرات منتخب خود را انتخاب کنند.

برگزاری انتخابات در ۱۴ اداره تبلیغات اسلامی استان تهران

عبداللهی گفت: در این دوره در ۱۴ اداره باقیمانده یعنی ادارات تهران واقع در شمال شرق و غرب، جنوب شرق و غرب، شمیرانات، قرچک، پیشوا، فیروزکوه، پاکدشت، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان و اسلامشهر انتخابات برگزار خواهد شد. این انتخابات از ساعت ۸ تا ۱۶ برگزار خواهد شد که بنا به نظر روسای ادارات تا سه دوره زمانی امکان تمدید دارد. 

۳۰۰ مداح کاندید شده‌اند

دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران با اشاره به لغو عملیات ثبت‌نام داوطلبان جدید اضافه کرد: در این دوره همان عزیزانی که در دوره قبلی، مراحل  ثبت نام خود را طی کرده‌اند به عنوان کاندیدا‌های دوره جاری معرفی خواهند شد که در مجموع حدود ۳۰۰ نفر در این ادارات کاندید شده‌اند و از هر اداره نیز بین ۵ تا ۱۱ نفر انتخاب خواهند شد.

اعلام نتایج یک روز پس از برگزاری

وی با اشاره به اینکه نتایج انتخابات تا یک روز بعد اعلام خواهد شد، افزود: بعد از مشخص شدن اعضای کانون‌های شهرستانی، براساس دستورالعمل ظرف مدت یک هفته انتخابات درونی میان منتخبان برگزار خواهد شد و اعضای کانون مداحان استان تهران انتخاب می‌شوند.

عبداللهی گفت: در تمامی استان‌های کشور انتخابان مداحان استانی انجام شده است و روند انتخابات کانون کشوری معطل انتخابات استان تهران است.

دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران خاطرنشان کرد: امیدوارم ذاکرین «اهل بیت (ع)» و تمام نامزد‌ها در روز نهم آبان‌ماه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و از میان کاندیدا‌ها افراد منتخب خود را انتخاب کنند.

منبع: الف

کلیدواژه: انتخابات کانون مداحان استان تهران خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش پایش برنامه‌های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز به منظور تشریک مساعی انتقال تجارب موفق استان‌ها به یکدیگر و پایش برنامه اجرایی ادارات کل و پیگیری تامین زمین در راستای نهضت ملی مسکن و سیاست‌های تبیینی دولت سیزدهم و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در شیراز برگزار شد.

در این همایش مجموعه معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن و ادارات راه و شهرسازی استان‌های قم، چهارمحال و بختیاری، فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 6093967

دیگر خبرها

  • اتخاد تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد
  • دور دوم انتخابات با صلابت و امنیت برگزار شود
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • وحیدی: مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد