Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:48:00 GMT

۶۰۰ هزار عدد ماسک غیربهداشتی در ساوجبلاغ کشف شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۶۴۴۸

۶۰۰ هزار عدد ماسک غیربهداشتی در ساوجبلاغ کشف شد

سردارعباسعلی محمدیان روز پنجشنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در پی دریافت خبری مبنی بر تولید غیر بهداشتی و غیرمجاز ماسک توسط فردی در منطقه کوهسار ساوجبلاغ موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی اضافه کرد که  ماموران  با شناسایی کارگاه  تولید ماسک های غیر بهداشتی به محل مورد نظر  مراجعه کرده و در بازرسی از آن ۶۰۰ هزار عدد ماسک غیرمجاز که بدون رعایت موازین بهداشتی و در محیطی غیربهداشتی تولید شده بودند کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 سردار محمدیان گفت: یک نفر دراین زمینه  دستگیر وبرای انجام مراحل اداری به مراجع قضائی معرفی شد.

ازابتدای سال جاری تاکنون مقادیرقابل توجهی تجهیزات پزشکی ، دارویی ، مواد ضدعفونی کننده ، ماسک و الکل قاچاق، احتکاری و غیرمجاز دراستان البرز کشف شده است.

برچسب‌ها ماسک ساوجبلاغ ویروس کرونا البرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک ساوجبلاغ ویروس کرونا البرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ماسک ساوجبلاغ ویروس کرونا البرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۶۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت امروز در بازسازی صحنه جرم در جمع خبرنگاران گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه کرد تشکر می‌کنم؛ چراکه موجب دستگیری این متهم شد و ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردیم.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شد و به یکی از روستاها رفته بود اما همکاران با اشراف اطلاعاتی وی را که به هنگام دستگیری با مأموران درگیر شده بود، دستگیر کردند.

سردار محمدیان تاکید کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضائی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شخص دادستان تهران هم پیگیر قضیه بود تا زودتر دادگاه این فرد اجرا شود.

سردار محمدیان گفت: این فرد سابقه دار است و همدست دارد اما در آن فیلم تنها بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار