Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@13:19:56 GMT

خودرویی که در کمتر از 3 دقیقه هواپیما می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۹۰۲۸

خودرویی که در کمتر از 3 دقیقه هواپیما می‌شود

ساعت 24-به تازگی یک اتومبیل اسپرت پرنده ساخته شده که در کمتر از سه دقیقه از یک وسیله نقلیه جاده‌ای به یک وسیله نقلیه هوایی تبدیل می‌شود. به نقل از میرور، یک اتومبیل اسپرت پرنده فقط در عرض ۳ دقیقه می‌تواند از یک وسیله نقلیه جاده‌ای به هواگرد تبدیل شود.

این خودروی پرنده به عنوان بخشی از پرواز آزمایشی خود ۱۵۰۰ فوت(۴۵۷ متر) از زمین فاصله گرفت و در آسمان اسلواکی پرواز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودروی مذکور «AirCar» نام دارد و  یک ماشین اسپرت پرنده است که در کمتر از سه دقیقه از یک وسیله نقلیه جاده‌ای به یک وسیله نقلیه هوایی تبدیل می‌شود.

در حین پرواز آزمایشی، ماشین پرنده با موفقیت از فرودگاه بلند شد و قبل از بازگشت در ارتفاع ۴۵۷ متری پرواز کرد.

وزن این ماشین پرنده دو نفره فقط ۱۱۰۰ کیلوگرم است و می‌تواند بار اضافی ۲۰۰ کیلوگرم را برای هر پرواز حمل کند.

اتومبیل اسپرت پرنده که توسط شرکت اسلواکیایی«کلین ویژن» (KleinVision) تولید شده است، نشان می‌دهد این وسیله نقلیه در هنگام رانندگی در باند فرودگاه توقفی کوتاه می‌کند و سپس بال‌های خود را باز کرده و در آسمان پرواز می‌کند.

این خودرو مجهز به یک موتور ۱.۶ لیتری بی ام و است و قدرت موثر خروجی آن ۱۴۰ اسب بخار است و می‌تواند هر بار حدود ۶۲۰ مایل(۹۹۷ کیلومتر) طی کند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: یک وسیله نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دو سال پیش در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان دست به کاری بزرگ زد. کهکشانی ها که بازی رفت را در زمین سیتی 4-3 باخته بودند، باید در بازی برگشت برنده می شدند تا راهی فینال شوند اما بازی شرایطی عجیب پیدا کرد.

ریاض محرز توانست در برنابئو سیتی را پیش بیندازد و رئال مادرید باید دو گل می زد تا کار را به وقت اضافه بکشاند. در دقایقی که سیتی می توانست دو گل دیگر بزند و فرلاند مندی یک توپ گریلیش را از روی خط برگرداند، کمتر کسی تصور می کرد سیتی بازی را واگذار کند.

بازی به دقیقه 90 رسید و روی تصویر شانس پیروزی دو تیم ثبت شد. یک درصد برای رئال و 99 درصد برای سیتی ولی رئال که در دو دور قبلی رقابت ها پی اس جی و چلسی را با کامبک های بزرگ خود حذف کرده بود، یک معجزه دیگر در آستین داشت.

رودریگو به فاصله دو دقیقه توانست دو گل بزند و دنیا را شگفت زده کند. گل دوم او روی ارسال دنی کارواخال با ضربه سر را کمتر کسی باور می کرد. رئال در وقت اضافه اول توسط بنزما از روی نقطه پنالتی گل سوم را هم زد و راهی فینال شد. در بازی نهایی نیز رئال توانست لیورپول را مغلوب کند و جام چهاردهم را بالای سر ببرد.

دیگر خبرها

  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)