Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر پنجشنبه به مناسبت روز ۱۳ آبان در محل مزار شهدای پایین، با بیان اینکه دشمن با نقشه‌های فراوان در تلاش است دانش آموزان را از اهداف انقلاب جدا کند، گفت: جوانان باید بصیرت خود را تقویت کنند.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا همین دانش آموزان ادامه دهنده راه شهیدان هستند، اظهار کرد: جوانان باید با توطئه‌های دشمنان به خوبی آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه دانش آموزان در تمامی عرصه‌ها از جمله علمی، فرهنگی و هنری، ورزشی باید فعال باشند، تاکید کرد: جوانان باید برای تزکیه نفس تلاش کنند.

خاتمی با بیان اینکه امروز عرصه جنگ، عرصه مبارزه فرهنگی است، ابراز کرد: دانش آموزان پرچم داران این نهضت هستند و این انقلاب به دست این دانش آموزان ادامه تداوم دارد.

وی به بی احترامی رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اشاره کرد و گفت: این اقدام وقیحانه روزنامه فرانسوی در توهین به پیامبر گرامی اسلام (ص) مغایر با حقوق بشر و همچنین نقض حقوق مسلمانان و دیگر ادیان الهی است.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان، با بیان اینکه هرگونه جسارت به ساحت نورانی پیامبر اهانت به تمامی ادیان الهی است، تصریح کرد: این گستاخی همچون لکه ننگی بر پیشانی رئیس جمهور فرانسه خواهد ماند و این نشان دهنده انحطاط فرهنگ غربی است.

خاتمی به پیام مقام معظم رهبری به جوانان فرانسه اشاره کرد و گفت: دین اسلام دین فطرت است و فطرت‌های پاک به دنبال حقیقت هستند.

کد خبر 5059300

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان یوم الله 13 آبان ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی توهین به پیامبر گرگان کرمانشاه مواد مخدر هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرماندار شهرستان شهرضا با گرامیداشت هفته سلامت و تقدیر از زحمات کادر بهداشت و درمان بر اجرای مفاهیم سلامت بر پایه شعار سال (سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت) تاکید کرد.


سید امیر جعفری با اشاره به نقش سلامتی در ارتقای تعلیم و تربیت دانش آموزان افزود: نقش آفرینی و همراهی مردم به خصوص دانش آموزان در داشتن جامعه سالم و اجرایی نمودن مفاهیم خودمراقبتی بسیار مهم است.


در این مراسم از سفیران سلامت نمونه و دانش آموزان برتر در حوزه‌های مختلف علمی با اهدای جایزه تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • شهامت و جسارت در دل جوانان ایرانی جوانه زد
  • سیل دانش‌آموزان کنکوری را زمین‌گیر کرد؛ آرزوهامون را رود با خود برد! | فیلم
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • (ویدئو) جاده را آب برد، دانش آموزان به جلسه کنکور نرسیدند
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری