Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@17:31:20 GMT

تقدیم لایحه رتبه‌بندی معلمان به دولت

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۲۵۳۳

وزیر آموزش و پرورش از تقدیم لایحه رتبه‌بندی معلمان به دولت و دستور معاون اول رئیس جمهور برای تسریع بررسی آن خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، اقای حاجی‌میرزایی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: با تلاش همکارانم در وزارتخانه و هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه، لایحه رتبه بندی معلمان تهیه و به دولت تقدیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: معاون اول رئیس جمهور دستور داد این لایحه در کمیسیون امور اجتماعی دولت با قید فوریت بررسی شود. برچسب ها: رتبه بندی ، معلمان ، لایحه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رتبه بندی معلمان لایحه رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر

در آخرین روز از برگزاری هفته مقام معلم از ۹ نفر از معلمان نمونه کشوری و استانی کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، امروز سه‌شنبه، هجدهم اردیبهشت _ در آئین تجلیل از معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: معلم ندای فطرت را طنین‌ انداز می‌کند و انسان را به ترقی و کمال می‌رساند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با معلمان افزود: بنا به فرموده رهبر انقلاب عبور از گردنه‌های دشوار پیشرفت نظام بدون کمک و توجه به آموزش و پرورش امکان‌پذیر نیست و راه‌حل آن توجه به مدرسه است.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با کار و تلاش شبانه‌روزی گفتمان تحولی و فرهنگ تحول خواهی در تمام سطوح آموزش و پرورش در حال اجراست و با بسیج تمام امکانات و توانمندی‌ها زمینه این تحول به بهترین نحو انجام خواهد شد.

وی از استخدام بیش از هزار نفر معلم در سال گذشته و بیش از ۵۸۰ نفر معلم جدید برای مهرماه امسال در آزمون‌های جدید استخدامی در مقاطع مختلف در دولت مردمی ایران قوی در استان خبر داد و تصریح کرد: در نهضت مدرسه‌سازی بیش از ۷۰۰ کلاس درس در دولت سیزدهم به کلاس‌های درس استان اضافه شد.

در ادامه این آئین عاطفه‌السادات مدبرنژاد، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان با تبریک هفته مقام معلم گفت: نقش معلم در هدایت و راهبری جامعه نقش انبیا است.

وی با اشاره به برخی اقدامات دولت سیزدهم در جذب و ساماندهی نیروی انسانی، افزود: تشکیل بیش از ۷۰۰ کانون ارزیابی برای تشخیص و سنجش شایستگی‌های حرفه‌ای، علمی، عملی و تخصصی برای به‌کارگیری نیروهای جدید از جمله این کارها است.

مدبرنژاد تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۷۰ هزار نفر از بهترین افراد که دارای شایستگی‌های عمونی، حرفه‌ای و تخصصی معلمی بودند ارزیابی، گزینش و جذب شده که در نوع خود در تاریخ وزارت آموزش و پرورش بی‌نظیر است.

وی جذب دانش‌آموزان نخبه علمی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه فرهنگیان، توجه دولت به مهارت‌آموزی دانش آموزان دوره متوسطه دوم، اجرای مصوبه تأثیر قطعی سوابق تحصیلی و معدل در کنکور، تدوین شیوه‌نامه مدرسان آموزش خانواده و ابلاغ آن به استان‌ها جهت اجرا را از دیگر اقدامات ماندگار و ارزنده دولت سیزدهم در دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد.

عنوان

کد خبر 751511

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود
  • استان بوشهر رتبه ۱۳ کشور در کنکور سراسری را دارد
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • خبرهای خوش برای معلمان/ باباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • خبرهای خوش برای معلمان/ یاباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • ۵۷۰ هزار معلم به نظام رتبه بندی اعتراض کردند
  • تزکیه و پرورش اسلامی در دستور کار آموزش و پرورش باشد