Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@05:20:40 GMT

پیشنهاد جدید قطری‌ها برای بشار رسن

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۴۲۵۷

پیشنهاد جدید قطری‌ها برای بشار رسن

رویداد۲۴بشار رسن مذاکراتی پیش از این با باشگاه القطر داشت که به توافقات اولیه هم رسید، ولی به دلیل قراردادش با پرسپولیس نیاز به جلب رضایت مدیران این باشگاه داشت که موفق به کسب آن نشد و فعلاً خروج او از ایران منتفی است. این بازیکن سه‌شنبه گذشته برای دور جدید مذاکراتش به دفتر باشگاه مراجعه کرد، ولی دقایقی بعد با ناراحتی این محل را ترک کرد و حتی کلید ماشین را از راننده خود گرفت تا به تنهایی از آن منطقه خارج شود و کسی همراهش نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم القطر پیشنهادی نجومی و ۳ ساله به بشار رسن ارائه کرده است.   این هافبک عراقی با ۳ سال بازی در تیم قطری ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار دریافت خواهد کرد. به همین خاطر بشار رسن به رغم بازگشت به ایران خیلی دل و دماغ تمرین درست و حسابی نداشته و ذهن او درگیر پیشنهاد قطری‌هاست. مهرماه گذشته بشار از هواداران پرسپولیس درخواست کمک کرد و گفت: تصمیم جدایی تنها برای خودم نیست و تاکنون هم با مدیران باشگاه به توافق نرسیده‌ایم. سه سال است با همه بازیکنان زحمت کشیدیم و هواداران را خوشحال کردیم. در این سال‌ها مشکلات زیادی داشتیم. در این تیم مصدوم شدم. هیچ وقت فراموش نمی‌کنم وقتی مادرم فوت کرد، صد هزار نفر در ورزشگاه مرا صدا زده و به من تسلیت گفتند. خدا را شکر آن سال به فینال رسیدیم. پس از فوت مادرم همه مردم ایران به ویژه هواداران پرسپولیس کنارم بودند. بیشتر بخوانید: تبعات جدایی از پرسپولیس/ خلیل‌زاده از مدافع النصر جاماند!وی ادامه داد: اکنون می‌خواهم از من حمایت کنید. تصمیم خودم را گرفته‌ام، اما باشگاه اجازه نمی‌دهد و حق هم دارد، اما برای آینده و زندگی خودم می‌خواهم بروم. خدا را شکر باشگاه الان شرایط خوبی دارد. تیم به فینال آسیا رفته و اکنون بازیکن داریم. با ۱۲، ۱۳ بازیکن به فینال رفتیم. ۴، ۵ بازیکن از پرسپولیس رفتند، اما پرسپولیس موفق بود. جدایی هیچ بازیکنی روی موفقیت تیم تأثیر نگذاشته و خدا را شکر تیم موفق است. هواداران از من من حمایت کرده و می‌گویند بشار معرفت داشت، با مصدومیت و فوت مادرش بازی کرد.
این بازیکن افزود: «از شما می‌خواهم به من کمک کرده و از باشگاه، سرمربی و کادر فنی بخواهید. انشاءا... خیر است. به هر حال هر بازیکنی از این تیم می‌رود، اما انشاءا... همیشه پرسپولیس موفق، پیروز و قهرمان آسیا باشد. از الان به بعد هوادار این تیم هستم و انشاءا... به هر تیم دیگری بروم عاشق پرسپولیس می‌مانم. هواداران پرسپولیس با شرایط خوب و بد از من حمایت کردند. آن‌ها وقتی مرا در خیابان یا مقابل باشگاه پرسپولیس می‌بینند می‌گویند موفق باشی و تشکر می‌کنم و تا آخر عمر آن را فراموش نمی‌کنم. بهترین دوران زندگی‌ام را در پرسپولیس داشتم.»
با این وجود بشار پس از سفر به عراق و شرکت درمراسم سالگرد درگذشت مادرش به ایران بازگشت. او پس از گفتگو با مدیران پرسپولیس به شرطی به ایران برگشت که اجازه بدهند پس از پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا به لیگ ستارگان قطر ملحق شود. ظاهراً ناراحتی بشار رسن پس از ملاقات با مهدی رسول‌پناه (سرپرست مستعفی و رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس) بر سر این بود که برگه توافقنامه جدید مبنی بر جدایی بعد از پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا را امضا نکرد! حال باید منتظر ماند و دید مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس این توافقنامه جدید را برای جدایی بشار رسن پس از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا امضا می‌کند یا نه؟ منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بشار رسن پرسپولیس ویلموتس بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست

ستاره قطری پرسپولیس با زدن یک پنالتی به سمت دروازه‌بان جوان پرسپولیس، باعث شکسته شدن هر دو دست این گلر شد. محمد گندمی دروازه‌بانی است که پس از درخشش در تیم‌های پایه، با تیم بزرگسالان تمرین می‌کند

گندمی به عبدالکریم حسن گفته بود حتما پنالتی او را مهار می‌کند و ستاره قطری هم در پاسخ به او گفت"من پنالتی را به وسط می‌زنم و تو فقط آن را بگیر". عبدالکریم حسن با قدرت پنالتی را به سمت دروازه گندمی شلیک کرد که باعث شد هر دو دست این دروازه‌بان از ناحیه مچ دچار شکستگی شود!

منبع: طرفداری

tags # عبدالکریم حسن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!