Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار عصر پنج شنبه در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: تجربه بسیار خوبی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در زمینه جمع آوری کمک های مومنانه بوجود آمده که باید از آن برای تداوم این برنامه معنوی که مورد تاکید و سفارش مقام معظم رهبری است، بهره گرفت تا ضمن رفع نواقص از این امکان استفاده بیشتری برای توزیع میان نیازمندان ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نهادهای مختلفی در زمینه جمع آوری این کمک ها فعالیت می کنند که شایسته تقدیر است ولی باید سامانه ای جامع در این زمینه طراحی شود تا این کمک ها با تفکیک و رعایت اولویت بندی در اختیار نیازنندان واقعی قرار گیرد.

امام جمعه ایلام همچنین بر لزوم ایجاد غسالخانه در شهر ایوان تاکید کرد و گفت: نبود غسالخانه باعث شده مردم اموات را در منازل غسل دهند که غسل بیماران کرونایی نیز باعث سرایت و ابتلای تعداد بیشتری از افراد می شود که باید هرچه سریع تر نسبت به راه اندازی این مکان اقدام شود.

دادستان ایلام نیز در این نشست گفت: وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان به حالت بحرانی رسیده است.

افشار خسروی زاد افزود: اگر روند ابتلا به شکل کنونی ادامه یابد ، بنا فر نظر کارشناسان در ماه های آذر و دی با فاجعه روبرو خواهیم بود.

وی بر لزوم ذخیره سازی اقلام فهداشتی و درمانی در سطح استان برای موه های پیش رو تاکید کرد و یادآور شد: در این شرایط بانک های عامل نیز باید مصوبات ستاد ملی کرونا را اجرایی و نسبت به استمهال بدهی افراد اقدام کنند.

دادستان ایلام اضافه کرد: تصمیمات اتخاذ شده در ستاد بویژه در زمینه فاصله گذاری اجتماعی در مواردی دوگانه اعمال می شود که باید وحدت رویه در این خصوص رعایت شود.

خسروی زاد همچنین بر کاهش ساعت اداری بویژه در دستگاه هایی که با مراجعه کننده زیاد روبرو هستند، تاکید کرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام نیز در این نشست اظهار داشت: مقابله با ویروس کرونا نیازمند کار جهادی و انقلابی از سوی تمامی دستگاه های مسوول است.

سردار جمال شاکرمی افزود: به نظر می رسد اقدامات صورت گرفته برای مهار این ویروس کافی نباشد و باید رویه های سلبی و ایجابی برای مقابله با این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

وی از آمادگی سپاه برای راه اندازی نقاهتگاه ها در شهرستان های مختلف و تجهیز آنها خبر داد.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان ایلام الله نور کریمی تبار فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان ایلام الله نور کریمی تبار فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا استان ایلام الله نور کریمی تبار فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور ویروس کرونا کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود

مجیدی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر با راه اندازی سامانه خودنویس بخش عمده ای از مشکلاتی که دلالان وسوداگران در بازار اجاره مسکن ایجاد کرده بودند برطرف شده است گفت: از بهمن ماه سال گذشته که این سامانه راه اندازی شده است شاهد بهبود و تقویت بازار اجاره هستیم که خود می تواند بخشی از مشکلات که مستاجران با آن روبرو بوده اند را برطرف کند.

وی افزود: در حال حاضر بازار اجاره مسکن با راه اندازی سامانه خودنویس به سمت شفافیت حرکت کرده است که همین امر نقش موثری در کاهش حق الزحمه های نجومی در بازار اجاره مسکن داشته است.

کارشناس سیاست گذاری مسکن بیان کرد: سامانه خودنویس در حال حاضر می تواند زمینه برای کاهش مدت زمان انعقاد اجاره  فراهم کند و  زمینه را برای تقویت بازار مسکن امکان پذیر شده است

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب