Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری جاعلان 288 قطعه کارت بانکی خبر داد.

به گزارش رکنا، سرتیپ «سید محمود میرفیضی» با اشاره به دستگیری دو متهم، بیان داشت: این متهمان با اجاره یک باب مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی در یکی از خیابان‌های پرتردد شهر قم و با تهیه و نصب دستگاه اسکیمر، پس از خرید مشتریان در یک فرصت مناسب، کارتهای بانکی آنها را کپی و با شیوه‌های خاصی اطلاعات کارتها را بر روی کارتهای خام منتقل می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری جاعلان کارت‌های بانکی در قم

وی با اشاره به اینکه یکی از آنها ساکن قم و سابقه‌دار و همدست وی اهل یکی از استانهای غرب کشور است، افزود: این افراد پس از کپی کردن 288 قطعه کارت مربوط به همین تعداد مشتری قصد داشتند مغازه را تخلیه و با خریدهای مختلف از جمله، خرید از طلافروشیها، متواری شوند.

وی گفت: متهمان با سرعت عمل و اشراف اطلاعاتی دقیق ماموران پلیس فتای قم، قبل از تکمیل فرآیند جرم و خالی کردن حساب‌های بانکی مردم، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم برای جلوگیری از این شیوه مجرمانه توصیه کرد: کسبه بایستی دستگاه کارت‌خوان را در اختیار مشتریها قرار دهند تا خود مشتریان پس از خرید، کارت کشیده و رمزشان را وارد کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس جرم اخبار حوادث ثروت قم کارت های بانکی طمع دستگیر شد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فیلم عکس ویدئو ماه کرونا ایران تلگرام ترکیه علی دایی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • درباره کلاهبرداری به روش اسکیمر چه می‌دانید؟
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟