Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرنگاران جوان، بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (۶ آبان) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه‌های ایران قرار دارد.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۶۲۳ امتیاز، مانند هفته گذشته در رتبه ۴ قاره کهن ایستاده است، اما این باشگاه در سطح جهانی و در مقایسه با هفته گذشته یک پله صعود کرده و در جایگاه ۹۷ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال با ۱۵۳۲ امتیاز مانند هفته گذشته همچنان در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران جای گرفته، اما با یک پله سقوط نسبت به هفته قبل در رتبه ۱۳ آسیا ایستاده است. این تیم در سطح جهانی نیز ۳ پله سقوط کرده و در رده ۲۲۰ قرار گرفت.

سپاهان اصفهان با ۱۴۷۳ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی، همچنان سومین تیم برتر فوتبال ایران است. این تیم نسبت به هفته گذشته یک پله در آسیا بالاتر آمده و در رتبه بیست و چهارم قرار گرفته است. سپاهان با یک پله صعود در سطح جهانی در رتبه ۳۶۴ قرار دارد.

در این رده بندی، تراکتور، فولاد و ذوب آهن به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته‌اند. شهرخودروی مشهد و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا جایگاه ۵ تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم الهلال عربستان با ۱۶۷۸ امتیاز همچنان صدرنشین است، کاوازاکی فرونتاله ژاپن با ۱۶۴۱ امتیاز در رتبه دوم و تیم چئونبوک موتورز کره جنوبی با ۱۶۳۸ امتیاز در جایگاه سوم جای گرفته است. پس از پرسپولیس رده چهارمی، تیم الدحیل قطر با ۱۵۸۸ امتیاز در رتبه پنجم قاره کهن قرار گرفته است.

در رده‌بندی جهانی نیز جایگاه تیم اول جدول تغییری نداشته است و بایرن مونیخ، قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، با ۲۰۹۶ امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، لیورپول با ۱۹۵۳ امتیاز و یک پله صعود جای پاری سن ژرمن ۱۹۱۵ امتیازی را در رتبه دوم گرفت و این تیم فرانسوی را به رده سوم فرستاد. تیم اسپانیایی رئال مادرید با ۱۹۰۸ امتیاز مانند هفته گذشته چهارم است، اما با سقوط بارسلونا به رتبه هفتم منچسترسیتی جانشین این تیم در رتبه پنجم شده است.

 

      

 

۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان:

بایرن مونیخ لیورپول پاری سن ژرمن رئال مادرید منچسترسیتی اتلتیکو مادرید بارسلونا لایپزیگ اینتر میلان آث میلان

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال سپاهان رنکینگ جهانی بایرن مونیخ مانند هفته گذشته رده بندی یک پله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۶ ارديبهشت

ایتنا - بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، بایننس، بر اساس داده‌های آتی، زمان اوج بیت‌کوین در این صرافی را نشان داد.
تحلیلگر پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای کریپتو کوانت، حرکات آتی سرمایه‌گذاران فردی در بایننس را بررسی و بر افزایش نرخ‌های تامین مالی در این صرافی تاکید کرد. وی دریافت که افزایش موقعیت‌های خرید می‌تواند نشان‌دهنده اوج باشد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این تحلیلگر به سرمایه‌گذاران هشدار داده است که محتاط باشند. وی خاطرنشان کردکه الگوهای مشابه در گذشته با کاهش کوتاه‌مدت همراه بوده است.

از آنجایی که بایننس یکی از بهترین مراکز مبادلات مبتنی بر افراد است، داده‌ها نشان ‌می‌دهد که سرمایه‌گذاران فردی بایننس موقعیت‌های خرید را ایجاد کرده‌اند و از نظر تاریخی، افزایش موقعیت‌های (پوزیشن) طولانی در بایننس اغلب به معنای اوج است.

به گزارش کریپتو، پس از انتشار داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده در روز جمعه، بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش قابل توجهی بود که اشتها را برای موقعیت‌های طولانی افزایش داده است. بر اساس داده‌های کوین گکو، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۹ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۶۴هزار و ۲۰۰ دلار معامله می‌شود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۰.۲۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۹ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۲ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵.۰۷ میلیارد دلار است که ۲۵.۴۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۹۵ میلیارد دلار است که  ۸.۹۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۰.۰۵ میلیارد دلار است که ۹۰.۸۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۳ هزار و ۲۹۴.۹۴ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۳ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۰۲ درصد کاهش
۲- اتریوم
قیمت: ۳۰۸۹.۲۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۵ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۴۹ درصد کاهش
۳- تتر
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۷ درصد افزایش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۵۸۱.۶۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۲ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲.۸۰ درصد کاهش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۴۴.۴۴ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۹۲ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۵۴ درصد افزایش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۵۲۸۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۳ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱.۲۵ درصد افزایش
۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۵۸۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۵.۵۹ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۹۰ درصد افزایش
۹ – تون کوین
قیمت: ۵.۶۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۲.۸۶ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۲.۴۹ درصد افزایش
۱۰-  کاردانو
قیمت: ۰.۴۵۵دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۷۶ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۳.۹۹ درصد کاهش

دیگر خبرها

  • صعود ناهید کیانی به رتبه دوم رنکینگ المپیکی
  • صعود ناهید کیانی به جایگاه دوم جدیدترین رنکینگ المپیک
  • ناهید کیانی به رتبه دوم رنکینگ المپیکی صعود کرد
  • در جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندو؛ کیانی به رده دوم صعود کرد
  • صعود کیانی به رده دوم رنکینگ المپیکی تکواندو
  • صعود «ناهید کیانی» به رتبه دوم رنکینگ المپیکی
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد/ صعود کیانی به رده دوم
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۶ ارديبهشت
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان