Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@00:10:12 GMT

مرگ مرد35براثر برق گرفتگي در بابل

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۵۹۷۸

مرگ مرد35براثر برق گرفتگي در بابل

خبرگزاری اریا- سخنگوی اورژانس 115 بابل خبراز ازمرگ مرد ساله 35براثر برق گرفتگی دربابل راداد.  
مهدی غلام نیا روشن سخنگوی اورژانس 115 بابل درگفتگوباخبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل بیان داشت:طی گزارش به مرکز دیسپچ  اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی   بابل مبنی بر برق گرفتگی مرد35ساله در موزیرج ارشاد 10وفجر16 گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
وی ادامه داد:پس از دریافت این گزارش  بلافاصله مرکز دیسپچ اورژانس بابل تکنسین های پایگاه دانشگاه  را به محل حادثه فرستاد. 
سخنگوی اورژانس 115 بابل تصریح کرد،تکنسین های اورژانس بابل در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند.            
غلام نیا روشن افزود: در این حادثه متاسفانه  در منزل شخصی به  دلیل برق گرفتگی  مرد35ساله دچار برق گرفتگی و فاقد  حیاتی بود.        
مسئول روابط عمومی اورژانس 115 بابل گفت: تکنسین های اورژانس تلاش های فراوانی برای احیا انجام دادند که متاسفانه ثمری نداشت ودرنهایت به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند متاسفانه تلاش های کاردرمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مرگ مرد35براثر برق گرفتگی بابل اورژانس 115 بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه

بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری سمند در پل روگذر شهید ذاکر ارومیه یک نفر جان باخته است و دو نفر از سرنشینان نیز به شدت مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اورژانس استان، تصادف شب گذشته در پل شهید ذاکر ارومیه یک فوتی داشته است.

به دنبال واژگونی سمند در پل شهید ذاکر در بلوار باهنر، یک تن از سرنشینان فوت و دو تن دیگر مصدوم شدند.

مصدومان توسط واحدهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی ارومیه به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل و مورد فوتی بعد از تأیید فوت توسط کارشناسان اورژانس، به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شد.

وضعیت بالینی مصدومان وخیم گزارش شده است.

به گزارش ایمنا، با احداث رینگ کمربندی میانی شهر ارومیه شاهد حوادث متعدد رانندگی در این محور هستیم که اکثریت این حوادث بر اثر سرعت غیرمجاز و کورس‌های شبانه رخ می‌دهد و موجب جان باختن تعداد زیادی از شهروندان شده است.

کد خبر 748759

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد
  • استخر‌هایی که جان می‌گیرند
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی