Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولیعهد ابوظبی در تماس تلفنی با مکرون بر بر روابط دو جانبه در چارچوب مشارکت استراتژیک تاکید کردند.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش خبرگزاری امارات، محمد بن زاید طی تماس تلفنی با امانوئل مکرون، رییس‌جمهور فرانسه ضمن محکوم کردن حملات تروریستی اخیر در فرانسه، بر روابط دو جانبه در چارچوب مشارکت استراتژیک و بررسی و بر عمق روابط و بین دو کشور تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولیعهد ابوظبی و معاون فرمانده عالی نیرو‌های مسلح امارات ضمن تسلیت به مکرون برای قربانیان حوادث تروریستی در فرانسه، برای زخمی‌ها آرزوی بهبودی کرد.

وی همچنین افزود: این اقدامات مغایر با اصول و مبادی ادیان آسمانی است که بر صلح و سازش و محبت تاکید می‌کند.

محمد بن زاید در ادامه با اشاره به مخالفت با سخنرانی‌های انزجارآمیز که به روابط بین ملت‌ها خدشه وارد می‌کند، گفت: این موضوع احساسات میلیون‌ها انسان را خدشه دار می‌کند و در جهت خدمت به افکار افراط‌گرایی است.

ولیعهد ابوظبی و معاون فرمانده عالی نیرو‌های مسلح امارات در ادامه اظهارات خود به طور قاطع هرگونه توجیه خشونت و تروریسم را رد کرد.

وی همچنین اظهار کرد: حضرت محمد (ص) از قداست بزرگی بین مسلمانان برخوردار است و این موضوع با خشونت و سیاسی کردن آن امری مردود تلقی می‌شود.

ولیعهد ابوظبی و معاون فرمانده عالی نیرو‌های مسلح امارات ادامه داد: تعامل بین ملت‌ها باید از طریق ارتباط میان تمدن‌ها، فرهنگ‌ها و احترام متقابل باشد.

محمد بن زاید با اشاره به تنوع فرهنگی در فرانسه و حضور شهروندان مسلمان در این کشور که زیر سایه قانون و دولت موسسات زندگی می‌کنند، اظهار کرد: این قانون و سیستم به عقاید و فرهنگ‌های آن‌ها احترام می‌گذارد و حقوق آن‌ها را در این چارچوب محقق می‌کند.

گفتنی است؛ این دو مقام، مسائل عدیده منطقه و جهان را بررسی کردند.

 

بیشتر بخوانید: روزهای ناآرام فرانسه؛ حضور گسترده نیروهای امنیتی در پاریس و دیگر شهرها

انتهای پیام/

برچسب ها: فرانسه امارات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرانسه امارات ولیعهد ابوظبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان

محمد کرمی در جلسه با مدیر کل و معاونان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان که در محل استانداری برگزار شد،گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در نوروز امسال، خوشبختانه این استان در سطح کشور خوش درخشید و عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد که جای قدردانی دارد.

وی افزود: در ایام نوروز کمترین چالش و کمبود را شاهد بودیم و مسافران و گردشگران نوروزی سفر خوبی را تجربه کردند که این موضوع ثمره مهمان نوازی مردمان خوب و خونگرم این دیار و تعاملات و همکاری‌های صورت گرفته اعضای ستاد خدمات سفر سیستان و بلوچستان بود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: این استان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است و در زمینه گردشگری می‌تواند به رشد و توسعه آن کمک شایانی بکند و اگر گردشگری با چاشنی خلاقیت و نوآوری همراه شود تاثیر بیشتر و اثر گذاری دو چندانی خواهد داشت و باید در این بخش از همه ظرفیت‌ها بویژه ظرفیت نخبگانی، دانشجویی و دانش‌آموزان بهره کافی را برد.

وی تاکید کرد: گردشگری سیستان و بلوچستان با مشارکت مردم و همه گروه‌های مردمی در تحول و تغییر چهره استان بسیار موثر است و با ایجاد و فعال‌سازی تعاونی‌های تخصصی می‌توان مشارکت مردم را در این حوزه‌ها بیشتر کرد و از قدرت مردمی که قدرت بسیار ارزشمندی است به بهترین نحو استفاده کرد.

کرمی افزود: ارتباط با سایر کشور‌های همسایه از جمله پاکستان، افغانستان و عمان باید جزو اولویت‌های اداره کل میراث فرهنگی در سیستان و بلوچستان باشد و با برگزاری نمایشگاه‌های مشترک صنایع‌دستی و گردشگری و تبادل فرهنگ‌ها برای تحکیم و تقویت این ارتباطات گام برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • نشست شش‌جانبه عربی در ریاض درباره غزه برگزار شد
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند