Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید سلمانیان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سمیرم اظهار داشت: طبق اعلام ستاد ملی و شهرستانی مدیریت کرونا وضعیت کرونایی سمیرم بحرانی و سفر به این منطقه خطرناک است.

او خاطر نشان کرد: با تعطیلی فردا و پایان هفته‌ای که پیش روست ممکن است شاهد سفر برخی افراد و خانوار‌ها به سمیرم باشیم که این موضوع در این شرایط درست نیست و وضعیت کرونایی استان و شهرستان را وخیم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سمیرم یادآور شد: محدودیت‌های کرونایی برای پنج شهرستان استان از جمله سمیرم تمدید شده است و مسافران نیز نباید به این موضوع بی‌توجه باشند و بار سفر به این خطه ببندند.

سلمانیان از مسافرخانه و کمپ‌های توریستی و بوم گردی خواست از پذیرش گردشگر و مسافر در این روز‌ها خودداری کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که امروز در سمیرم حضور دارد در جمع خبرنگاران گفت: شمار ابتلای افراد سالم به کووید-۱۹ در این شهرستان بالاست.

بهروز کلیدری اظهار داشت: اگر با این روند صعودی ابتلای بیماری در شهرستان سمیرم پیش برویم روز‌های بسیار سخت و بحرانی با مرگ ناشی از کرونا خواهیم داشت.

او نیز ابراز امیدواری کرد که محدودیت‌های کرونایی در کنار همراهی و همکاری مردم و البته سفر نکردن مسافران وضعیت بحرانی این روز‌ها را خاتمه دهد و بهتر کند.

با توجه به جلسه ستاد کرونا ضمن تمدید محدودیت‌ها، واحد‌های صنفی مشخص شده در اعلامیه وزارت بهداشت از امروز به مدت ۱۰ روز تعطیل شدند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی سمیرم محدودیت های کرونایی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد

ملک زاده مدیرکل مدیریت بحران استان یزد گفت: در ده شهرستان استان یزد بارش‌های رگباری و بهاری را شاهد بوده ایم که عمده بارش‌ها در ارتفاعات مرکز استان و شهرستان بهاباد رخ داده است. 

وی ادامه داد: بارش‌ها و ورود رواناب در شش محور یزد-طبس، یزد –دربید، یزد- خضرآباد، اردکان –هامانه، بهاباد-بنستان، ببروئیه –ده جمال موجب شد تا برای حفظ ایمنی شهروندان مسدودی مسیر اعلام شود تا رواناب‌ها فروکش کنند. 

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به اینکه در دو سال گذشته تغییر اقلیم وبارش‌های فرا نرمال را در استان یزد داشته ایم، افزود: در سال ۱۴۰۱ نیزاین بارش‌ها و سیلابی شدن مسیر بالغ بر شش هزار میلیارد تومان به زیرساخت‌های کشاورزی، مسکونی و راه‌ها خسارت وارد کرد.

ملک زاده ادامه داد: در سالجاری نیز براساس آموزش‌ها و تدابیر لازم آمادگی دستگاه‌ها را داشته ا یم که با هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی خسارت‌ها بسیار کمتر شده وتاکنون نیز بیشترین بارش‌ها مربوط به تفت با ۵۹ میلیمتر و رودخانه فصلی این شهرستان با دبی ۷۰ متر برثانیه حجم عبور رواناب داشت و این حجم عبور آب پدیده شگفتی است که به خوبی مدیریت شد. 

وی افزود: دوهزار سازه آبی -خاکی برای حفاظت ایمنی شهر‌ها و بخشی برای تقویت قنوات و آبرسانی ایجاد شده است والبته در برخی محور‌ها شاهد واژگونی خودرو‌ها بوده ایم که با امدادرسانی سریع، خوشبختانه مشکل خاصی در این زمینه نداشته ایم. 

مدیرکل مدیریت بحران با اشاره به تداوم فعالیت این سامانه تا فردا گفت: بیش از ۴۹۰ تیم امدادی و خدماتی در دستگاه‌های مختلف سازماندهی شده اند که گروه‌های جهادی نیز هم در کنار این تیم‌ها در حال آماده باش و خدمت رسانی به همشهریان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کارگران نقش اصلی در تحقق شعار سال را برعهده دارند
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • فیلم| بارش برف در ارتفاعات سمیرم
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • خودنمایی زمستان در بهار سمیرم
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان