Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس قوه قضاییه در آیین پایانی سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی گفت: اگر شخصیت پیامبر (ص) شناخته و پرچمداری او برای ارائه دین و سعادت انسان خوب معرفی شود، حقیقتا انسان راه نجات را یافته است و در میانه‌ همه آفت‌ها و تهدیدها می‌تواند خود را حفظ کند.

خبرگزاری میزان - آیت الله رئیسی در مراسم اختتامیه سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با تبریک میلاد مسعود پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع)، پیام تقارن زمانی این دو ولادت در دو مقطع مختلف را مورد اشاره قرار داد و گفت: معنا و مفهوم این تقارن این است که مسیر هدایت، مسیری است که باید همواره سالک طریق حق،آن را گم نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رسول گرامی اسلام جلوه اخلاق و مهرورزی و همه ارزش های انسانی است، ادامه داد: دینی که او برای بشر آورده است، می‌تواند تمام شئون زندگی انسان معاصر را اداره کند و امر دین ،دنیا، آخرت، مادیات، معنویات و در یک کلمه سعادت انسان را در دنیا و آخرت رقم بزند.

رئیس قوه قضاییه بیان داشت: اگر شخصیت او شناخته و پرچمداری او برای ارائه دین و سعادت انسان خوب معرفی شود، حقیقتا انسان راه نجات را یافته است و در میانه‌ همه آفت‌ها و تهدیدها می‌تواند خود را حفظ کند.

بیشتر بخوانید:

دستور رئیس دستگاه قضا به دادستان تهران برای رسیدگی به علت صدور مجوز صادرات به افراد فاقد صلاحیت

خبر در حال تکمیل است...

برچسب ها: رییسی قوه قضاییه وحدت اسلامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییسی قوه قضاییه وحدت اسلامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید/ پرتره‌ای از استاد علی جهاندار 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تدوین مستند «یک جهان آواز» ساخته مجتبی سعادت و تهیه‌کنندگی راما نامی که به زندگی و فعالیت استاد علی جهاندار خواننده، مدرس آواز و ردیف‌دان می‌پردازد، بعد از سه ماه به پایان رسید. فیلمبرداری این مستند در شهرهای رودبار، شمام، تهران و کرج انجام شده است.

علی جهاندار از شاگردان استاد محمدرضا شجریان بود و از آلبوم‌های او می‌توان به «صبح مشتاقان»، «نقش پندار» و «دختر گلفروش» اشاره کرد.

در این مستند ایرج خواجه امیری، حمیدرضا نوربخش، معصومه مهرعلی، مظفر شفیعی، عباس سجادی و محمد اصفهانی که همگی از خوانندگان و مدرسان آواز ایرانی هستند، حضور دارند.

همچنین در مستند «یک جهان آواز» برای اولین بار فیلم‌های آرشیوی استادان موسیقی ایرانی از جمله محمدرضا شجریان، حسن کسایی، علی‌اکبر گلپایگانی، محمدرضا لطفی پیرامون استاد علی جهاندار پخش می‌شود.

این مستند به‌زودی در بستر پلتفرم‌های داخلی قرار خواهد گرفت.

عوامل «یک جهان آواز» عبارتند از کارگردان: مجتبی سعادت، تهیه‌کننده: راما نامی، مشاور: رامین قدردان و نهرو خلیلی، دستیار و برنامه‌ریز: حسین خلج، طراح پوستر و گرافیست: سمیه علیزاده، تصویر و تدوین: مجتبی سعادت، صدا: محمد قنبری، تیتراژ: معید سعادت، مجری طرح: گلناز سادات میرترابی، مدیر تولید: فرید پرویز، آرشیو: رامین قدردان، روابط عمومی: فروغ گشتیل و با تشکر از موسی کاظمی و دنیز جمالی.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900202

دیگر خبرها

  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • اژه‌ای:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید/ پرتره‌ای از استاد علی جهاندار 
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از نجات افراد در حال خودکشی
  • رئیس قوه قضاییه:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • دیدگاه مکاتب فلسفه یونانی درباره سعادت انسان
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل