Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@10:18:03 GMT

توزیع هزار بسته غذا در میناب توسط بسیج دانشجویی

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۹۹۱۶

توزیع هزار بسته غذا در میناب توسط بسیج دانشجویی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا صالحی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) بسیج دانشجویی گفت: بیش از ١ هزار پرس غذای نذری به مناسبت ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام در بین نیازمندان شهرستان میناب توزیع شد.

وی افزود: هزینه این امر خیرخواهانه از محل اعتبارات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان و بخشی از کمک خیران تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان اضافه کرد: از مشارکت کنندگان در این امور خیرخواهانه استقبال خواهیم کرد تا بتوانیم در لبیک به کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی در انجام رزمایش همدلی، گام‌های بیشتری برداریم.

به گزارش فارس، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 267 هزار بسته معیشتی و صدها هزار بسته غذایی در هرمزگان توزیع شده است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: شیوع کرونا هرمزگان علی صالحی بسیج دانشجویی بندرعباس دانشگاه هرمزگان بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا

منابع خبری از تداوم تظاهرات و خیزش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و آغاز تحصن‌های باز و فراگیر در برخی از دانشگاه های این کشور خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری از تظاهرات گسترده در دانشگاه تگزاس آمریکا، در همبستگی با ملت فلسطین در غزه و در  مخالفت با واشنگتن در حمایت از رژیم صهیونیستی خبر دادند.

همچنین منابع خبری همچنین از استقرار گسترده نیروهای پلیس آمریکا در دانشگاه آستین در ایالت تگزاس برای مقابله با دانشجویان حامی فلسطین گزارش دادند. 

خبرنگار الجزیره گزارش داد که دانشجویان کالیفرنیا ارواین و کالیفرنیا ریورساید تحصن‌های «باز و فراگیر» خود را علیه جنگ در غزه آغاز کردند.

موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از دستگیری صدها نفر از معترضان در دانشگاه کلمبیا گسترده‌تر شده و بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیا است.

اعتراضات از دانشگاه کلمبیا در نیویورک از 17 آوریل آغاز شد و دانشجویان معترض خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای اسرائیل که در جنگ غزه نقش دارند شدند. معترضان در دانشگاه‌های دیگر نیز خواسته های مشابهی دارند.

بازداشت 900 نفر از زمان آغاز خیزش دانشجویی در آمریکاخیزش دانشجویی در آمریکا؛ سرکوب در کشور مدعی دموکراسیخیزش دانشجویان بحران سیاست خارجی آمریکا را فاش کردخیزش دانشگاه‌های آمریکا؛ حرف حساب دانشجویان چیست؟

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است