Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@05:17:58 GMT

میکل آرتتا: سالیبا از شرایط موجود خسته شده است

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۴۳۵۰

میکل آرتتا در کنفرانس خبری پیش از دیدار آرسنال و مولده حاضر شد.

آرسنال و مولده پنجشنبه شب در چارچوب مرحله گروهی لیگ اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از Football London، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال به سوالات مختلف پاسخ داد.

داوید لوئیز:

او در دسترس است. لوئیز در چند روز اخیر به خوبی تمرین کرده به این ترتیب فردا در ترکیب تیم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور الکساندر لاکازت در ترکیب اصلی:

طوری که بازیکنان تمرین می کنند، همه شان من را ترغیب کرده اند تا در ترکیب اصلی بازی کنند اما تصمیم نهایی را فردا خواهم گرفت.

محمد الننی:

به نظرم او به همه چالش هایی که مقابلش قرار دادیم، به خوبی پاسخ داده است. او با چالش بزرگی وقتی به باشگاه برگشت مواجه بود و نشان داد که چه چیزهایی می تواند به ترکیب تیم اضافه کند. فکر می کنم همه می بینند که او چه توانایی هایی دارد. بسیار از عملکرد الننی راضی ام.

قرارداد جدید برای الننی:

لطفا بگذارید قدم به قدم پیش برویم. چیزی که می توانم بگویم این است که از بازیکن راضی ام و امیدوارم که بتواند در ادامه فصل به همین شکل به کارش ادامه دهد.

تغییر و سیستم چرخشی در ترکیب تیم:

فردا باز هم شاهد تغییراتی در ترکیب تیم خواهیم بود. بر این باورم که باید دقایق حضور بازیکنان و بازی کردن آن ها در دیدارهای مختلفی که در آن ها حضور داریم را مدیریت کنیم. در حال حاضر با توجه به اینکه بازیکنان در هفته های ملی نیز 3 بازی انجام می دهند، آن ها هر 3، 4 روز یک بار بازی می کنند. باید به چیزی که در حال حاضر نیاز داریم فکر کنیم.

حسابی دلتنگ طرفداران هستم

پیامی به طرفداران:

پیامی که برای طرفداران دارم این است که حسابی دلتنگ آن ها هستم. با کاری که در تلاش هستیم اینجا انجام دهیم، می خواهم که هواداران نیز بخش بزرگی از باشگاه و احساسات و غروری که به تیم اضافه می کنند، باشند. ما قادر به سپری کردن زمان در کنار آن ها نبودیم و حالا باز باید آن ها در خانه بمانند و بازی ها را تماشا کنند. این موضوع به مسئولیت ما جهت اینکه در این زمان دشوار که مردم در سختی هستند، اضافه می کند زیرا باید موجب خوشحالی آن ها شویم. از لحاظ ذهنی دوران سختی است. جایی که دلیل خوشحالی مردم هستیم، باید مطمئن باشیم که تمام توان مان را به کار می بریم. پیام من به طرفداران این است که سعی می کنیم به صورت متوالی و تا جایی که می توانیم این خوشحالی را برای شان به ارمغان آوریم.

سالیبا از شرایط موجود خسته شده است

خسته شدن ویلیام سالیبا از بازی نکردن:

بله سالیبا از شرایط موجود خسته شده است. همانطور که می بینید سعی کردیم تا در روزهای اخیر او را بازی دهیم. وقتی او را به دلایل مختلفی که اتفاق نیفتادند، خریدیم، توضیح داده بودم که او به یک سال نیاز دارد. در حال حاضر با توجه بازیکنانی که در پست دفاع وسط داریم، مجبوریم تا او را از ترکیب دور نگه داریم اما این بخشی از این حرفه است.

انتقال قرضی سالیبا در ژانویه:

نمی دانم. در روزهای آخر نقل و انتقالات سعی کردیم تا باشگاه مناسب را برای او پیدا کنیم و این کار را کردیم اما نتوانستیم معامله را به پایان برسانیم. در هفته های آتی شرایط را مرور خواهیم کرد و می بینیم که باید چه کاری انجام دهیم اما این موضوع بستگی به شرایط خود او و بازیکنان دیگر نیز دارد.

قدرت مولده:

قدرت آن ها کارشان به عنوان یک تیم است. مولده تیمی قوی، فیزیکی و منسجم است. وقتی عقب می نشینند، از لحاظ دفاعی سخت می توان شکست شان داد و بازیکنان خلاقی هم در خط میانی دارند که می توانند در یک سوم دفاعی ما خطر ساز باشند. مولده در ضربات آزاد نیز خطرناک است. جدول گروه بسیار نزدیک است و هر دو بازی های قبلی مان را برده ایم. احتمالا تا به اینجا سخت ترین حریفی است که می توانیم مقابل شان بازی کنیم.

احساس درباره آرسنال:

بستگی به بازیکنان و نحوه عملکرد آن ها در زمین دارد. باید به آن ها اعتماد به نفس دهم و ایده هایم را به آن ها منتقل کنم. می دانم این کار چه قدر سخت است. تقریبا 11 ماه گذشته و 4 ماه را در خانه سپری کردیم. برای اولین شغل به نظرم بسیار شرایط خاص است و سعی داریم تا به بهترین شکل ممکن آن را مدیریت کنیم.

پیروزی در اولدترافورد:

مشخصا با توجه به ناامیدی بابت نتیجه مقابل لسترسیتی، به این پیروزی نیاز داشتیم. واکنش تیم در چنین ورزشگاهی مخصوصا با تاریخچه و آماری که در آنجا داشتیم و شجاعت تیم عالی بود. قبل از بازی گفته بودم که می خواهم تیم با شجاعت بازی کند و فکر می کنم از همان دقیقه اول این کار را کردیم. البته که این پیروزی نیروی زیادی به تیم وارد می کند و اعتماد به نفس تیم را بالا می برد و حالا نیاز است تا ثبات داشته باشیم و همین کار را دوباره انجام دهیم.

بیشتر بخوانید:

میکل آرتتا: بازیکنان آرسنال شجاعانه بازی کردند؛ خوشحالم که اوبامیانگ بالاخره گل زد

کلود پوئل: سالیبا حتی در لیست اروپایی آرسنال حضور ندارد؛ نمی دانم منطق آن ها کجا رفته است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میکل آرتتا ترکیب تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار

به گزارش ورزش سه، محمدعلی عبدالهی بازیکن جوان هوادار در ششمین حضورش در ترکیب این تیم اولین گل خود را به ثمر رساند و پس از مدت‌ها در ترکیب این تیم قرار گرفت.

مهاجم راست پا و 22 ساله هوادار اولین بازی خود را در هفته دوم لیگ برتر مقابل شمس آذر بازی کرد و در دوران محمود فکری فرصت حضور در ترکیب به عنوان بازیکن جانشین به او داده شد و پس از مدت‌ها به عنوان جانشین به میدان آمد.

عبدالهی آخرین بار در هفته دوازدهم مقابل پرسپولیس دقایق کوتاهی بازی کرد و بعد از آن فرصت حضور در زمین نداشت و در بازی با مس سونگون پس از مدت‌ها فرصت حضور پیدا کرد و در دقیقه 76 گل سوم هوادار را به ثمر رساند.

هوادار در این فصل بازیکنان جوان زیادی را به میدان فرستاده و تعداد زیادی از آنها برای این تیم گلزنی کرده اند، محمد دیندار، فرهاد زاووشی، مهدی گودرزی، محمدعلی عبداللهی، آرشا شکوری و ... بازیکنان جوانی هستند که در طول فصل فرصت حضور در ترکیب هوادار را پیدا کردند.

این تیم در کنار بازیکنان باتجربه ای که در ترکیب دارد گاها از بازیکنان جوان هم در ترکیب تیم خود استفاده می‌کند و بالانس جالبی در ترکیب این تیم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم